Miecugow dostał w morde ?

Data: 2013-08-03 20:56:08
Autor: LeonKame
Miecugow dostał w morde ?
I jakos dziwki naganiacze i inne scierwo milczy ?

Bokun a ty jak myslisz słusznie ta TVNowska dziwka dostała w morde?

Data: 2013-08-03 21:16:33
Autor: Tuskobus
Miecugow dostał w morde ?
W dniu 2013-08-03 20:56, LeonKame pisze:
I jakos dziwki naganiacze i inne scierwo milczy ?

Bokun a ty jak myslisz słusznie ta TVNowska dziwka dostała w morde?

O co chodzi?

Data: 2013-08-03 21:19:33
Autor: u2
Miecugow dostał w morde ?
W dniu 2013-08-03 20:56, LeonKame pisze:
I jakos dziwki naganiacze i inne scierwo milczy ?

Bokun a ty jak myslisz słusznie ta TVNowska dziwka dostała w morde?

lekko go Axelio poklepal po swinskim ryju :

http://www.youtube.com/watch?&v=LQOpjfqZ99w

--
https://www.youtube.com/watch?v=phXJTwf8Wm0
https://www.youtube.com/watch?v=t4VjM2KpmNc

Data: 2013-08-03 21:29:49
Autor: Tuskobus
Miecugow dostał w morde ?
W dniu 2013-08-03 21:19, u2 pisze:
[...]

     paccapan cappacan 9 godz. temu

     Za słabo przypierdolił w żydokomucha
     · 16
     Celowniczy1

     Celowniczy1 10 godz. temu

     Tak właśnie z frajerstwem trzeba postępować, krótko i na temat. Brawo! Podziwiam chłopaka za ten wyczyn.
     · 16

Wszystkie komentarze (23)
Zaloguj się, by dodać komentarz.

     rebelsoul777

     rebelsoul777 18 min temu

     Miecugow: Tak się trafia na jutjub!

     Axelio: Tak się trafia w ryja!
     ·
     Anna Kupsch

     Anna Kupsch 22 min temu

     Tak się kończy politykowanie na Woodstocku. Szkoda, że rok temu nikt się nie odważył, a było kogo pokazać na YT. ;)
     ·
     moniczkakoss

     moniczkakoss 3 godz. temu

     POTRZEBA TYSIĄCE AXELIÓW !
     ·
     moniczkakoss

     moniczkakoss 3 godz. temu

     DLACZEGO TAK DELIKATNIE A NIE CEGŁĄ JAK JARUZELSKIEGO. WSZYSTKIE CZERWONE PARCHY BĘDĄ PRZEKOPYWAĆ ŁOPATAMI MIERZEJĘ WIŚLANĄ.

     TVN ,POLSAT , DYSPOZYCYJNI SĘDZIOWIE O RODOWODACH UBECKICH I ESBECKICH ,PROKURATORZY I POLICJA O TYCHŻE RODOWODACH.

     ZOBACZYCIE CO TU SIĘ BĘDZIE DZIAŁO Z UBECKĄ HOŁOTĄ.......
     ·
     SYLWIA WIŚNIEWSKA

     SYLWIA WIŚNIEWSKA 3 godz. temu

     TVN KŁAMIE - taki był napis na kartonie, brawo dla tego ziomala
     ·
     MrPragmatyk

     MrPragmatyk 3 godz. temu

     POKOLENIE GW i TVN. Sprzedawaliśmy głupotę na masową skalę i teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie - tak o ostatnich 20-latach w polskich mediach mówi Polityce Wojciech Jagielski, były reporter Gazety Wyborczej
     ·
     Maciej Rudnicki

     Maciej Rudnicki 4 godz. temu

     Bardzo dobrze! Szkoda, że nie prosto z podeszwy, tylko z piąchy mu przywalił w ten zakłamany łeb.
     · 2
     SuperCzarownica

     SuperCzarownica 4 godz. temu

     Hahaha, ale zdziwiony Miecugow, że ktoś go nie lubi!!!!
     · 3
     looperos

     looperos 5 godz. temu

     Ale mina jego bezcenna. Dobrze wiedział za co dostaje po ryju, nawet nie usiłował pytać ani wyjaśniać o co chodzi.

Data: 2013-08-03 21:34:19
Autor: LeonKame
Miecugow dostał w morde ?
Niech dziwka wie ze jej miejsce jest w Burdelu TVN i tam niech sobie robi polityke.

Data: 2013-08-04 11:13:27
Autor: zdumiony
Miecugow dostał w morde ?
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:ktl5ur$or$1node2.news.atman.pl...
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51fd57c9$0$1467$65785112news.neostrada.pl...
lekko go Axelio poklepal po swinskim ryju :

Axelio do dziwka
Axelio to dziwka

Data: 2013-08-04 12:23:19
Autor: LeonKame
Miecugow dostał w morde ?
W dniu 2013-08-04 11:13, zdumiony pisze:
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości
lekko go Axelio poklepal po swinskim ryju :

Axelio do dziwka
Axelio to dziwka

Myslisz ze dziwka miala by odwage dac w morde drugiej dziwce?

Data: 2013-08-04 04:09:22
Autor: leming.show
Miecugow dosta w morde ?
I jakos dziwki naganiacze i inne scierwo milczy ?

Tak to sie robi: https://www.youtube.com/watch?v=okCQ3fdEKms

Data: 2013-08-04 09:16:12
Autor: Mark Woydak
Miecugow dostał w morde ?

Użytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisał w wiadomości news:ktjjnt$nok$1speranza.aioe.org...
I jakos dziwki naganiacze i inne scierwo milczy ?

Bokun a ty jak myslisz słusznie ta TVNowska dziwka dostała w morde?

Chamstwo i zwyrodnialstwo przekracza normy społeczne. Takich gnoi należy puszkować zanim staną się groźnymi bandziorami. Coż, elektorat PiS zawsze odznaczał się prymitywnym zachowaniem czego przykładem jest to forum.

MW

Data: 2013-08-04 13:36:17
Autor: Mark Woydak
Miecugow dostał w morde ?
Użytkownik "LeonKame" troll i spamer <kameleon@leon.com> napisał w wiadomości news:ktl49h$85s$2speranza.aioe.org...
[...]

Pedałów to ty masz w rodzinie. Ja ci zboku nie grożę, ja ci obiecuję.

MW

Data: 2013-08-04 15:13:48
Autor: the_foe
Miecugow dostał w morde ?
W dniu 2013-08-03 20:56, LeonKame pisze:
I jakos dziwki naganiacze i inne scierwo milczy ?

Bokun a ty jak myslisz słusznie ta TVNowska dziwka dostała w morde?

Pytanie zasadnicze, jezeli mamy wprowadzac faszyzm: kto bedzie decydował kto jest "TVNowska dziwka"?

--
@foe_pl

Data: 2013-08-04 11:32:28
Autor: Marek
Miecugow dosta w morde ?
W dniu niedziela, 4 sierpnia 2013 15:13:48 UTC+2 uytkownik the_foe napisa:
W dniu 2013-08-03 20:56, LeonKame pisze:

> I jakos dziwki naganiacze i inne scierwo milczy ?

> Bokun a ty jak myslisz susznie ta TVNowska dziwka dostaa w morde?

Pytanie zasadnicze, jezeli mamy wprowadzac faszyzm: kto bedzie decydowa kto jest "TVNowska dziwka"?

Ja mog...

Data: 2013-08-04 19:16:39
Autor: Trybun
Miecugow dostał w morde ?
W dniu 2013-08-04 17:27, Tuskobus pisze:
[...]

No niestety, trudno mówić o czymś innym jak jakiś zasr*niec wskakuje na scenę i pod publiczkę wali kogoś w ryj.. To już prawie bojówki na miarę SA..

Data: 2013-08-04 20:25:44
Autor: Tuskobus
Miecugow dostał w morde ?
W dniu 2013-08-04 19:16, Trybun pisze:
[...]

A tam zaraz wali, poklepał go tylko po policzku...

Data: 2013-08-05 02:25:47
Autor: the_foe
Miecugow dostał w morde ?
W dniu 2013-08-04 20:25, Tuskobus pisze:
[...]

tak, dobra papuga udowodni, ze to brutal Miecugow zranił genetycznego patriotę w ręke uderzając go twarza....

--
@foe_pl

Data: 2013-08-05 11:51:58
Autor: Trybun
Miecugow dostał w morde ?
[...]

Ale mógł zabić, sam zamiar już powinien być karalny.

Data: 2013-08-05 11:59:30
Autor: LeonKame
Miecugow dostał w morde ?
W dniu 2013-08-05 11:51, Trybun pisze:
[...]

No wlasnie zabił by scierwo a siedział by jak za czlowieka.

Data: 2013-08-05 12:19:17
Autor: Trybun
Miecugow dostał w morde ?
W dniu 2013-08-05 11:59, LeonKame pisze:

A tam zaraz wali, poklepał go tylko po policzku...

Ale mógł zabić, sam zamiar już powinien być karalny.

No wlasnie zabił by scierwo a siedział by jak za czlowieka.

Doprawdy nie wiem skąd taka twoja niechęć do jednego z tej całej dziennikarskiej zgrai? Tak na marginesie zapytam - znasz główną tubę propagandową TVP3 - niejakiego "redaktora" P. Chęcińskiego? Jeżeli nie, to weź kiedy choć przez chwile posłuchaj, zaprawdę powiadam ci że po tym co usłyszysz Miecugow wyda ci sie być nieomal dziennikarskim aniołom.

Data: 2013-08-04 19:15:35
Autor: Trybun
Miecugow dostał w morde ?
[...]

Powinno to mieć taki tok - oskarżenie prokuratorskie i oczywisty wyrok - wysoka grzywna i ew. coś w zawiasach za bandytyzm. Po tym wyroku pozwy cywilne tego dziennikarza i firmy która go zatrudnia o wysokie odszkodowania. Sprawę odpowiednio nagłaśniać, wtedy potencjalny kolejny  taki debilny kandydat na bandytę kilka razy się zastanowi przed napadem na kogoś..

Data: 2013-08-04 21:43:43
Autor: LeonKame
Miecugow dostał w morde ?
W dniu 2013-08-04 19:15, Trybun pisze:
[...]

Tak bo jasnie Pan w TVN to moze kulturalnie opluwac kogo chce i jak chce a jak dostanie za to w morde to wielka katastrofa bo to przeciez bandytyzm jest.

Tak qrwa faceci załatwiaja swoje sprawy koniec i kropka.

Data: 2013-08-05 08:05:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Miecugow dostał w morde ?

Użytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisał w wiadomości news:ktmat3$ld5$1speranza.aioe.org...
[...]

Czyli Cyba miał rację, że zabił pisowskiego pracownika? Powinien także dostać lepszą broń, by sięgnąć Kaczyńskiego?

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-05 11:52:38
Autor: Trybun
Miecugow dostał w morde ?
W dniu 2013-08-04 21:43, LeonKame pisze:
[...]

Jest dziennikarzem, a więc można krytykować jego pracę a także jego moralność, ale tylko werbalnie.

Dobre sobie - widzę ten wrzask po tym jak Miecugow podnosi się oddaje temu małemu hitlerkowi, tak że ten nakrywa się nogami.. Tak więc nie godzi się pisać o Facetach/cie w kontekście tego bandyckiego napadu. Wiedział chłystek że Miecugow mu nie odda.

Data: 2013-08-05 12:00:44
Autor: LeonKame
Miecugow dostał w morde ?

[...]

No to na chuj nam gadanie pizdy na antenie zabiera tylko cenny czas.

Data: 2013-08-05 12:19:39
Autor: Trybun
Miecugow dostał w morde ?
W dniu 2013-08-05 12:00, LeonKame pisze:

[...]

My w tych sprawach nie mamy głosu. Jak zresztą w wielu innych. A pozornie wydaje się że my obywatele tego kraju tworzymy jakąś wspólnotę..

Data: 2013-08-05 21:08:59
Autor: LeonKame
Miecugow dostał w morde ?
W dniu 2013-08-05 12:19, Trybun pisze:
[...]

Dzieki ze sa grupy dyskusyjne na ktorych kazdy moze powiedziec to co mysli bez krępacji że nie ma skarpetek na nogach.

Data: 2013-08-06 21:19:39
Autor: Mark Woydak
Miecugow dostał w morde ?

Użytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisał w wiadomości news:ktnt49$7d2$2speranza.aioe.org...

[...]

Nie bluzgaj. Nie chcesz oglądać to nie musisz. Po co podnosisz sobie adrenalinkę przez samobiczowanie masochisto jeden!

MW

Miecugow dostał w morde ?