Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny świ atowej...

Data: 2010-05-08 02:00:19
Autor: polak
Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny świ atowej...
Data: 2010-05-08 11:02:15
Autor: MH
Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny światowej...
http://top.rbc.ru/society/07/05/2010/403649.shtml

Bardzo sensowne podejście i wypowiedź Miedwiedewa...

MH

Data: 2010-05-08 17:56:28
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 08 May 2010 11:02:15 +0200, MH napisał(a):

http://top.rbc.ru/society/07/05/2010/403649.shtml

Bardzo sensowne podejście i wypowiedź Miedwiedewa...

No cóż za oszołom, prawda? - wojnę przewiduje, zupełnie jak ja.

Data: 2010-05-08 18:15:04
Autor: Stalker
Ikselka pisze:
Dnia Sat, 08 May 2010 11:02:15 +0200, MH napisał(a):

http://top.rbc.ru/society/07/05/2010/403649.shtml
Bardzo sensowne podejście i wypowiedź Miedwiedewa...

No cóż za oszołom, prawda? - wojnę przewiduje, zupełnie jak ja.

1. Jest pewna subtelna różnica znaczeniowa pomiędzy "nie wyklucza możliwości", a "przewiduje wybuch" :-)

2. Uwzględnić też trzeba datę i kontekst wypowiedzi, które bardzo sprzyjają tego typu wypowiedziom i zmieniają charakter ich odbioru. (Jakby ktoś nie pamiętał, to mamy rocznicę końca II wojny światowej w Europie :-)

Stalker

Data: 2010-05-08 20:29:52
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 08 May 2010 18:15:04 +0200, Stalker napisał(a):

1. Jest pewna subtelna różnica znaczeniowa pomiędzy "nie wyklucza możliwości", a "przewiduje wybuch" :-)

W języku dyplomatycznym żadnej.

Data: 2010-05-08 21:48:32
Autor: Ghost

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1c1dti0tv24pg.1j1l29eqvjwz9$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 08 May 2010 18:15:04 +0200, Stalker napisał(a):

1. Jest pewna subtelna różnica znaczeniowa pomiędzy "nie wyklucza
możliwości", a "przewiduje wybuch" :-)

W języku dyplomatycznym żadnej.

A w jezyku smalltalk?

Data: 2010-05-08 23:12:07
Autor: Stalker
Ikselka pisze:
Dnia Sat, 08 May 2010 18:15:04 +0200, Stalker napisał(a):

1. Jest pewna subtelna różnica znaczeniowa pomiędzy "nie wyklucza możliwości", a "przewiduje wybuch" :-)

W języku dyplomatycznym żadnej.

Właśnie w języku dyplomacji oznacza to zupełnie coś innego :-)

Stalker, oby nigdy nikt Cię nie fotygował do dyplomacji :-)

Data: 2010-05-09 14:11:05
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 08 May 2010 23:12:07 +0200, Stalker napisał(a):

Ikselka pisze:
[...]

No proszę, to i na dyplomacji się znasz.
A ja i dyplomatów mam wśród najbliższych znajomych, więc co nieco wiem. Co
prawda już zjeżdżają latem na stałe z placówki w Paryżu, ale wiedzy przez
to im nie ubędzie, więc korzystam.

Data: 2010-05-09 14:29:11
Autor: Stalker

Ikselka pisze:
[...]

Nie tyle ja się znam, co ty się nie znasz :-)

A ja i dyplomatów mam wśród najbliższych znajomych, więc co nieco wiem. Co
prawda już zjeżdżają latem na stałe z placówki w Paryżu, ale wiedzy przez
to im nie ubędzie, więc korzystam.

W każdej dyskusji okazuje się w pewnym momencie, że wśród znajomych masz: "światowej sławy lotników", "renomowanych prawników", "wziętych lekarzy", "dyplomatów z Paryża" (niepotrzebne w dyskusji skreślić) :-)
Generała nie widziałem, ale może coś przegapiłem :-)

Dziwnym zbiegiem okoliczności zawsze pojawiają się w momencie, kiedy są potrzebni. Dla mnie rewelka :-)

Stalker, tak, tak, wiem jak swietnie dobierasz znajomych i jak bardzo jesteś dla nich atrakcyjna :-)

Data: 2010-05-09 14:33:00
Autor: Ghost

Użytkownik "Stalker" <t.laczkowski@interia.pl> napisał w wiadomości news:hs69pd$85b$1news.dialog.net.pl...
Ikselka pisze:
[...]

To jest nic, jej ojciec jest chemikiem i badal PAMIEC WODY.

Data: 2010-05-10 15:25:14
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-09 14:33, Ghost pisze:

To jest nic, jej ojciec jest chemikiem i badal PAMIEC WODY.

I pamiętała?

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 15:31:26
Autor: Ghost

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@o2.pl> napisał w wiadomości news:4be80939$0$19179$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-05-09 14:33, Ghost pisze:

To jest nic, jej ojciec jest chemikiem i badal PAMIEC WODY.

I pamiętała?

A kase z "leków" homełopatyczne to jak sie robi?

Data: 2010-05-10 15:34:16
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 15:31, Ghost pisze:

To jest nic, jej ojciec jest chemikiem i badal PAMIEC WODY.

I pamiętała?

A kase z "leków" homełopatyczne to jak sie robi?

Pomyliło Ci się. To jest pamięć wódy ;) Też ma coś z tam z chemią...

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 15:38:24
Autor: Ghost

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@o2.pl> napisał w wiadomości news:4be80b57$0$19179$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale po wódzie to ponoc pamięć slaba?

Data: 2010-05-10 15:40:20
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 15:38, Ghost pisze:

Pomyliło Ci się. To jest pamięć wódy ;) Też ma coś z tam z chemią...

Ale po wódzie to ponoc pamięć slaba?

Jeśli wóda nam ją odbiera i nie przekazuje dalej to znaczy, że to teraz pamięć wódy a nie nasza ;)

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 15:45:26
Autor: Ghost

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@o2.pl> napisał w wiadomości news:4be80cc3$0$19179$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-05-10 15:38, Ghost pisze:

Pomyliło Ci się. To jest pamięć wódy ;) Też ma coś z tam z chemią...

Ale po wódzie to ponoc pamięć slaba?

Jeśli wóda nam ją odbiera i nie przekazuje dalej to znaczy

To by trzeba bylo zbadac, czy nie przekazuje - pewnie z reszta tatko juz zbadal.

Data: 2010-05-10 15:51:39
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 15:45, Ghost pisze:

Ale po wódzie to ponoc pamięć slaba?

Jeśli wóda nam ją odbiera i nie przekazuje dalej to znaczy

To by trzeba bylo zbadac, czy nie przekazuje - pewnie z reszta tatko juz
zbadal.

A jeśli przekazuje to gdzie? I kto ma do tego dostęp? I czy legitymacja szkolna wystarczy?

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 16:17:36
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 10 May 2010 15:51:39 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

[...]

No widzisz, musisz jednak mieć tę maturę...

Data: 2010-05-10 16:19:41
Autor: Ghost

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9le32i3j8rz$.ra54kd6q3o4h$.dlg40tude.net...
[...]

Wtedy sie dowie gdzie wóda ukrywa pamiec?

Data: 2010-05-10 16:27:22
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 16:19, Ghost pisze:

No widzisz, musisz jednak mieć tę maturę...

Wtedy sie dowie gdzie wĂłda ukrywa pamiec?

To dopiero po magisterce. Ponoć po obronie różnych rzeczy można się o sobie dowiedzieć :)

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 16:38:31
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 16:29, Ikselka pisze:

No widzisz, musisz jednak mieć tę maturę...

Muszę :)

A taka była łatwa w tym roku! Jak mogłaś!

Idziesz po najmniejszej linii oporu. A fe, wysil się :)

Więc spadaj na psd.

Ja jestem na psd :) Ciągnę Cię w dół :)

Tutaj na psychologii są ludzie z maturą.

Tia, "mature, big tits, teens"... :D

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 17:40:15
Autor: Aicha
Użytkownik "Lolalny Lemur" napisał:

> Tutaj na psychologii są ludzie z maturą.
Tia, "mature, big tits, teens"... :D

Prostestuję. Tylko MILFy :D

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2010-05-10 17:41:55
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 17:40, Aicha pisze:

Tutaj na psychologii są ludzie z maturą.
Tia, "mature, big tits, teens"... :D

Prostestuję. Tylko MILFy :D

Ale nie obraĹźasz mnie w tym momencie?

:D

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 15:27:58
Autor: PaPi
Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny światowej...
To jest nic, jej ojciec jest chemikiem i badal PAMIEC WODY.

Krotko czy dlugoterminowa ? :-)

Data: 2010-05-10 15:33:44
Autor: Ghost

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4be809de$1news.home.net.pl...
To jest nic, jej ojciec jest chemikiem i badal PAMIEC WODY.

Krotko czy dlugoterminowa ? :-)

Powinno byc na lekach napisane.

Data: 2010-05-10 15:42:31
Autor: PaPi
Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny światowej...
Krotko czy dlugoterminowa ? :-)

Powinno byc na lekach napisane.

To pewno zalezy czy wstrzasana czy tylko przekrecana.

Data: 2010-05-10 15:43:51
Autor: Ghost

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4be80d47$1news.home.net.pl...
Krotko czy dlugoterminowa ? :-)

Powinno byc na lekach napisane.

To pewno zalezy czy wstrzasana czy tylko przekrecana.

Ponoc magnesowana najtrwalsza.

Data: 2010-05-10 15:44:05
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 15:42, PaPi pisze:
Krotko czy dlugoterminowa ? :-)

Powinno byc na lekach napisane.

To pewno zalezy czy wstrzasana czy tylko przekrecana.

WaĹźne, Ĺźe nie mieszana.

--
Lemuria

Data: 2010-05-09 14:55:56
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 09 May 2010 14:29:11 +0200, Stalker napisał(a):

W każdej dyskusji okazuje się w pewnym momencie, że wśród znajomych masz: "światowej sławy lotników",

Tak, to mój nieżyjący wuj (i jego żyjący przyjaciele), zdobywca m.in.
trzech diamentów, np tutaj wymeniony skromnie "pod rokiem" 1980: http://dlapilota.pl/wiadomosci/komisja-szybowcowa/kontakt-do-laureatow-medalu-im-czeslawa-tanskiego

"renomowanych prawników",

Owszem, dwa najbardziej znane kieleckie prawnicze nazwiska. Jedno to sąsiad
z naprzeciwka.

"wziętych lekarzy",

Owszem, jak wyżej. Kieleckie. I wrocławskie - m.in. od białaczek, z kliniki
hematologii.

"dyplomatów z Paryża"

Owszem, nazwisko chcesz? Stefan ma na imię.
(niepotrzebne w dyskusji skreślić) :-)
Generała nie widziałem, ale może coś przegapiłem :-)

Zapomniałes o notariuszu (parę domów dalej), proboszczu oraz siostrze
Germanie, tej co to kiedyś wprost przy JPII, a teraz przy Dziwiszu w
Krakowie, która jest siostrą rodzoną mojego zmarłego już sąsiada zza miedzy
i przyjeżdża tutaj do jego dzieci na lato czasem, to gadamy.

Dziwnym zbiegiem okoliczności zawsze pojawiają się w momencie, kiedy są potrzebni. Dla mnie rewelka :-)

No, fakt, nigdy nie pojawiają się bez powodu i gramialnie. To raczej
normalne.

Stalker, tak, tak, wiem jak swietnie dobierasz znajomych i jak bardzo jesteś dla nich atrakcyjna :-)

Dokładnie tak.

Data: 2010-05-09 15:12:44
Autor: Ghost

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1skuk6p5ozeox$.13koghnnfalz8$.dlg40tude.net...
[...]

I to on jest na tyle zidiocialy, ze piszesz o broni magnetycznej sciagajcej samolot ku katastrofie?

"dyplomatów z Paryża"

Owszem, nazwisko chcesz? Stefan ma na imię.

I Stefana Ci potrzeba by wiedziec co mial na mysli "Miedwiediew nie wykluczajacy wybuchu"?

[...]

Ojej, to Ty prawie jako ta papierzyca!!!

Data: 2010-05-09 15:20:18
Autor: cbnet
Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny światowej...
W fartuszku, z miotełką do kurzu w dłoni i nie zamykającymi się ustami.

--
CB

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hs6cfg$r14$1mx1.internetia.pl...

[...]
Ojej, to Ty prawie jako ta papierzyca!!!

Data: 2010-05-09 15:42:13
Autor: Ikselka
Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny światowej...
Dnia Sun, 9 May 2010 15:20:18 +0200, cbnet napisał(a):

W fartuszku,

Ba - w samym!

z miotełką do kurzu w dłoni

Zapomnaiłes o zlewie.

i nie zamykającymi się ustami.

O, i cebuś nawet chce być moim znajomym :-)

Data: 2010-05-09 16:09:32
Autor: Aicha
Użytkownik "Ikselka" napisał:

> z miotełką do kurzu w dłoni

Zapomnaiłes o zlewie.

W dłoni? Mocarna jesteś!

--
Pozdrawiam - Aicha (aż mi oko lata)

Data: 2010-05-09 18:34:20
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 9 May 2010 16:09:32 +0200, Aicha napisał(a):

Użytkownik "Ikselka" napisał:

z miotełką do kurzu w dłoni

Zapomnaiłes o zlewie.

W dłoni? Mocarna jesteś!

Nie w dłoni, lecz jako atrybucie seksualnym. Co, wyobraźnia Cię zawodzi?
Przecież ponoć pisarka jesteś :-)

PS. No muszę mój kf rozszerzyć na inne grupy ;-PPP

Data: 2010-05-10 15:28:29
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-09 18:34, Ikselka pisze:

Zapomnaiłes o zlewie.

W dłoni? Mocarna jesteś!

Nie w dłoni, lecz jako atrybucie seksualnym. Co, wyobraźnia Cię zawodzi?

Mnie nie zawodzi, ale chyba mam zbyt bujną. Oj, uchachałam się :D

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 15:30:30
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 10 May 2010 15:28:29 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

[...]

Jak to lemur - jemu zlew na nic.

Data: 2010-05-10 15:33:10
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 15:30, Ikselka pisze:

Nie w dłoni, lecz jako atrybucie seksualnym. Co, wyobraźnia Cię zawodzi?

Mnie nie zawodzi, ale chyba mam zbyt bujną. Oj, uchachałam się :D

Jak to lemur - jemu zlew na nic.

Ja toleruję tylko zlewki.

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 15:35:02
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 10 May 2010 15:33:10 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

[...]

Oj, to widać, to widać. Za dużo tego było...

Data: 2010-05-10 15:39:17
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 15:35, Ikselka pisze:

Jak to lemur - jemu zlew na nic.

Ja toleruję tylko zlewki.

Oj, to widać, to widać. Za dużo tego było...

Tu jest jedna:
http://www.youtube.com/watch?v=LCayacFcCX4

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 15:46:46
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 10 May 2010 15:39:17 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

[...]

No już nie tłumacz się.

Data: 2010-05-10 15:50:34
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 15:46, Ikselka pisze:

Tu jest jedna:
http://www.youtube.com/watch?v=LCayacFcCX4

No już nie tłumacz się.

Mimimimimimimi mimimi mimimimmimi? ;>

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 15:33:07
Autor: Aicha
Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny świa towej...

> W dłoni? Mocarna jesteś!
Nie w dłoni, lecz jako atrybucie seksualnym.

Znaczy z przodu, na wysokości mostka?

--
Pozdrawiam - Aicha (hardkor. to lubię)

Data: 2010-05-10 15:35:52
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 15:33, Aicha pisze:

Nie w dłoni, lecz jako atrybucie seksualnym.

Znaczy z przodu, na wysokości mostka?

Nie, z tyłu z wyjętym korkiem ;)

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 15:37:36
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 10 May 2010 15:35:52 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

W dniu 2010-05-10 15:33, Aicha pisze:

Nie w dłoni, lecz jako atrybucie seksualnym.

Znaczy z przodu, na wysokości mostka?

Nie, z tyłu z wyjętym korkiem ;)

Widzę, że skojarzenia kiełkują... ale jakoś tak rachitycznie, trzeba będzie
podkarmić...

Data: 2010-05-10 15:40:51
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 15:37, Ikselka pisze:

Widzę, że skojarzenia kiełkują... ale jakoś tak rachitycznie, trzeba będzie
podkarmić...

Dawaj :)

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 15:47:37
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 10 May 2010 15:40:51 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

W dniu 2010-05-10 15:37, Ikselka pisze:

Widzę, że skojarzenia kiełkują... ale jakoś tak rachitycznie, trzeba będzie
podkarmić...

Dawaj :)

Przyjdzie pora karmienia, to dostaniesz i zlewki.

Data: 2010-05-10 15:49:51
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 15:47, Ikselka pisze:

Widzę, że skojarzenia kiełkują... ale jakoś tak rachitycznie, trzeba będzie
podkarmić...

Dawaj :)

Przyjdzie pora karmienia, to dostaniesz i zlewki.

Obiecanki macanki :)

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 15:37:48
Autor: Aicha
Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny świa towej...

> Znaczy z przodu, na wysokości mostka?
Nie, z tyłu z wyjętym korkiem ;)

To może być drugi ;) A co se będziemy żałować.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2010-05-10 15:29:40
Autor: Lolalny Lemur
Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trze ciej wojny światowej...
W dniu 2010-05-09 14:55, Ikselka pisze:

gramialnie.

E? To ma jakiś związek z nagrodami Grammy? ;P

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 15:24:25
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-09 14:29, Stalker pisze:

[...]

I grafików międzynarodowej! I bluesmanów światowej! I ten... solistów gospel, którzy śpiewają z Markiem Beswickiem i Howardem Francisem! Światowej! I oni też niedługo wyjeżdżają na placówkę do ich nadmorskiej willi drzwi-w-drzwi z prezydencką! Oczywiście jeśli ochrona nie będzie miała nic przeciwko, żebyśmy rozbili namiot w pobliżu...

;)

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 15:28:52
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 10 May 2010 15:24:25 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

[...]

O, i jednego popieprzonego lemura znam. No cóż, lemurom czasem odwala, ale
czy ja musze mieć wszystkich znajomych normalnych?

Data: 2010-05-10 15:31:52
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 15:28, Ikselka pisze:

O, i jednego popieprzonego lemura znam.

Światowej sławy.

No cóş, lemurom czasem odwala, ale
czy ja musze mieć wszystkich znajomych normalnych?

Lemury mogą być tylko popieprzone - sól im szkodzi. Nigdy im natomiast nie odwala, gdyż cierpią na niedobór energii kinetycznej.

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 15:34:29
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 10 May 2010 15:31:52 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

[...]

I niech tak zostanie. Bądź popieprzona.

Data: 2010-05-10 15:37:26
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 15:34, Ikselka pisze:

Lemury mogą być tylko popieprzone - sól im szkodzi.
Nigdy im natomiast
nie odwala, gdyż cierpią na niedobór energii kinetycznej.

I niech tak zostanie. Bądź popieprzona.

Brzmi jak "bądź pozdrowiona". Nie uchylę się w takim razie i odpowiem "i Ty takoż" :)

--
Lemuria
ps. uśmieszki Ci się popsujały :)

Data: 2010-05-10 15:44:59
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 10 May 2010 15:37:26 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

[...]

Brzmi jak "bądź pozdrowiona".

Tak miało zabrzmieć.

Nie uchylę się w takim razie i odpowiem "i Ty takoż" :)

Ja - zawsze. Ty tylko czasem.

Data: 2010-05-10 15:48:56
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 15:44, Ikselka pisze:

Nie uchylę się w takim razie i odpowiem "i
Ty takoĹź" :)

Ja - zawsze. Ty tylko czasem.

I Bogu dzięki, tak bez przerwy to jeszcze pieprz zacznie uwierać albo co... Niewygodnie :>

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 16:19:46
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 10 May 2010 15:48:56 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

[...]

Auuuć, jak to ludzie nie wiedzą, jak czego używać... Chili se posyp.
Mielonym. To nie będzie.

Data: 2010-05-10 16:28:14
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 16:19, Ikselka pisze:

Auuuć, jak to ludzie nie wiedzą, jak czego używać... Chili se posyp.
Mielonym. To nie będzie.

Czyli w oczi to czili?

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 16:40:57
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 16:30, Ikselka pisze:

Auuuć, jak to ludzie nie wiedzą, jak czego używać... Chili se posyp.
Mielonym. To nie będzie.

Czyli w oczi to czili?

W korek.

A czy ten korek to z łańcuszkiem czy bez? No bo wiesz, jak się zassie to czasem trudno wyciągnąć... :)

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 17:15:46
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 10 May 2010 16:40:57 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

[...]

Na tym poziomie już nie operuję - tutaj tylko lemur-hydraulik bez matury.

Data: 2010-05-10 17:21:44
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 17:15, Ikselka pisze:

Na tym poziomie już nie operuję - tutaj tylko lemur-hydraulik bez matury.

Bluskrin? ;>

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 17:25:02
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 10 May 2010 17:21:44 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

W dniu 2010-05-10 17:15, Ikselka pisze:

Na tym poziomie już nie operuję - tutaj tylko lemur-hydraulik bez matury.

Bluskrin? ;>

Lemurko, idź tam, skontprzyszłaś, bo Ci tu nie służy. Poucz się do matury.

Data: 2010-05-10 17:41:00
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 17:25, Ikselka pisze:

Na tym poziomie już nie operuję - tutaj tylko lemur-hydraulik bez matury.

Bluskrin? ;>

Lemurko, idź tam, skontprzyszłaś, bo Ci tu nie służy.

Ale co mi nie służy? Ja się czuję świetnie :)

> Poucz się do matury.

Etam będę się przemęczać :) Przecież Ty i tak wszystko mi wytłumaczysz :) A jak nie to zapytasz światowej sławy pilota na placówce w Paryżu w pobliżu Papieża. Mam nadzieję że nic nie poplątałam? :)

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 17:44:11
Autor: Ghost

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@o2.pl> napisał w wiadomości news:4be8290b$0$2584$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Etam będę się przemęczać :) Przecież Ty i tak wszystko mi wytłumaczysz :) A jak nie to zapytasz światowej sławy pilota na placówce w Paryżu w pobliżu Papieża. Mam nadzieję że nic nie poplątałam? :)

Po co pytac? Znajomosci powoduja, ze wiedza ogarnia czlowieka samorzutnie.

Data: 2010-05-10 17:45:24
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 10 May 2010 17:41:00 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

> [...]

Etam będę się przemęczać :) Przecież Ty i tak wszystko mi wytłumaczysz :) A jak nie to zapytasz światowej sławy pilota na placówce w Paryżu w pobliżu Papieża. Mam nadzieję że nic nie poplątałam? :)

Troszkę Ci sie odbija, ale to z przekarmienia - lemury mają delikatne
żołądki, żółć im się często cofa...

"Niekiedy zaś, gdy skutkiem nadmiernej kurczliwości dwunastnicy jest
zarzucanie żółci do żołądka, odbijania mogą mieć gorzki posmak żółci."
http://www.medonet.pl/dolegliwosci,dolegliwosci-profil,1579959,1,zaburzenia-czynnosciowe-zoladka-i-dwunastnicy,index.html

Data: 2010-05-10 20:58:40
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 17:45, Ikselka pisze:

Troszkę Ci sie odbija, ale to z przekarmienia - lemury mają delikatne
żołądki, żółć im się często cofa...

Ja nie mam żółci, ja mam fioletowość :).

[...]

Doświadczonaś :)

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 17:46:21
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 17:44, Ghost pisze:

Znajomosci powoduja, ze wiedza ogarnia czlowieka samorzutnie.

Jak się człowiek w porę nie uchyli to jeszcze w oko może dostać.

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 17:50:36
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 10 May 2010 17:46:21 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):

W dniu 2010-05-10 17:44, Ghost pisze:

Znajomosci powoduja, ze wiedza ogarnia czlowieka samorzutnie.

Jak się człowiek w porę nie uchyli to jeszcze w oko może dostać.

Wiedza lgnie do wiedzy, jak pieniądz do pieniądza. Jedna i druga zasada to
najpowszechniejsze mechanizmy znajomości. Ja preferuję tę pierwszą, stąd
wasz problem.

Data: 2010-05-10 18:32:28
Autor: Ghost

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ngtfcja7smgu.1vqrfaq9cam2q$.dlg40tude.net...
[...]

Wiedza lgnie

Do pamieci wody? Nie wierze.

Data: 2010-05-10 21:02:30
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 17:50, Ikselka pisze:

Wiedza lgnie do wiedzy, jak pieniądz do pieniądza.

Znaczy zasysa się jak czarna dziura nie przymierzając? Bo jeśli tak wg zasad fizyki to plus do minusa czyli wychodziło by mi, że wiedza do niewiedzy. Bosz, jaka ja niedouczona jestem na starość :)

Jedna i druga zasada to
najpowszechniejsze mechanizmy znajomości.

To się nazywa "plecy" i z wiedzą w większości przypadków nie ma nic wspólnego ;)

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 21:06:02
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-10 21:02, Lolalny Lemur pisze:

[...]

W sumie to by tłumaczyło, dlaczego jeszcze rozmawiamy :D

--
Lemuria

Data: 2010-05-08 20:20:21
Autor: Qrczak
Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny światowej...
Dnia 2010-05-08 17:56, niebożę Ikselka wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

A z kim ta wojna Miedwiediewa ma być?

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Data: 2010-05-09 13:13:52
Autor: eTaTa

Użytkownik "Qrczak" <qra_a@op.pl> napisał w wiadomości news:hs4a11$5d9$1news.onet.pl...
[...]

Gdzie tu jest podmiot, a gdzie orzeczenie?

Może nie doceniam Miediewiewa, ale siły go propagujęce, jak najbardziej.

Wojna już jest. To zmiana cywilizacyjna. Od siekierki, poprzez dezintegrację globalną, do manipulacji mentalnej. Jesteś w samym centrum :-))

Możesz ją nazwać - "Gorącą wojną".
Podgrzewane społeczeństwa. Podgrzewanie.

To technika stara jak Świat.
Makaki tego nie rozumią. Działają, i już. Byt.

"Zimna wojna" nauczyła nas wielu "fajnych" vel. "zajebistych" ruchów. I cierpliwości.

Zauważ. Niewiele się zmieniło jeśli spojrzysz na potencjał nuklearny, ale sporo w sprawie "krokodyla różańcowego". Nikt nie ginie bezmyślnie? No cóż... wypadek, obrona demokracji, ratowanie.
Sam "samochód" zabił więcej niż IIWŚ.

Mniej karaluchów, więcej ludzi? To musi się zmienić :-))
Ludzie są ułomni i nieprzystosowani.
Manipulowalni.

Na pocieszenie:
Masz swoje gniazdo, dbaj o nie.
Nie masz, to stwórz. Stań się stwórcą.
Głupota, lub mądrość, płynie od Ciebie.

ett

Data: 2010-05-09 14:40:39
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 9 May 2010 13:13:52 +0200, eTaTa napisał(a):

[...]

Bo wiesz, tak bardzo mnie mdli, kiedy ludzie (jak Qra, Stalker itp) wojnę
pojmują jako naparzanie się dwóch lub więcej armii... czyli tak
infantylnie, tak ograniczenie i tak konwencjonalnie, że się aż niedobrze
robi z powodu ich braku wyobraźni i zdolności obserwacji i kojarzenia oraz
zauważania odległych analogii.

Data: 2010-05-21 03:04:59
Autor: eTaTa

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1vprlpy3vmeiq.fnb759uadxv2.dlg40tude.net...
[...]

Taaa....
Szachy mają białe i czarne pionki i takież dostojeństwo.
A magia wojny to wielokolorowość. Zwykły pecet wygenerowuje 16mln. kolorów.

Tylko... Ucz się!!!
Nie myśl o milionach bo nigdy ich nie poznasz. Nie zapamiętasz.
Dlaczego 8*8*8*8, to więcej niż Twój świat kolorów?

ett

Na szczęście są ludzie, którzy mają w małym palcu...

Data: 2010-05-09 15:47:47
Autor: Qrczak
Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny światowej...
Dnia 2010-05-09 13:13, niebożę eTaTa wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

[...]

W zdaniu.

Może nie doceniam Miediewiewa, ale siły go propagujęce, jak najbardziej.

Wojna już jest. To zmiana cywilizacyjna. Od siekierki, poprzez
dezintegrację globalną, do manipulacji mentalnej. Jesteś w samym centrum
:-))

Ty też.

Możesz ją nazwać - "Gorącą wojną".
Podgrzewane społeczeństwa. Podgrzewanie.

Od podgrzewania to już tu wysokiej klasy specjaliści siedzą.

[...]

No ale żeby zaraz samochodem rozjeżdżać?

BTW niejaki Piotr tu o Ciebie pytał.

Qra
--
Nikt nie odpowiedział. No więc żeby nie było Ci przykro to ja odpowiadam.

Data: 2010-05-21 03:21:51
Autor: eTaTa

Użytkownik "Qrczak" <qra_a@op.pl> napisał w wiadomości news:hs6ee3$2cg$1news.onet.pl...
[...]

W którym?
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.
Ty jesteś podmiotem? A ja orzeczeniem - o podmiocie?
:-)

[...]

Ja też. Ale świadom.

Możesz ją nazwać - "Gorącą wojną".
Podgrzewane społeczeństwa. Podgrzewanie.

Od podgrzewania to już tu wysokiej klasy specjaliści siedzą.

O kim mowa? Coś przeoczyłem?
Nowy Zibi nie potrafi podgrzać wody w słoiku.
A trener to leń.

[...]

Załóżmy  - to nie o łóżko biega.
Do w cipku jemy
Taki ambaras.

Czuję słodycz
Ale nie o tym.
Te krokodyle mnie zainteresowały. Ponoć mają długie ogony.
Czy to prawda,że murzyni mdleją na ich widok?

[...]

Jeśli św.Piotr to niech otwiera.

Qra
-- Nikt nie odpowiedział. No więc żeby nie było Ci przykro to ja odpowiadam.

To, że nie było Ci przykro :-))

Nie lubię kobiet - to takie dziwne stworzenia.
Że też musiałem nadać temu nazwę.
Żebrowiny!

Data: 2010-05-10 15:32:36
Autor: Lolalny Lemur
W dniu 2010-05-08 20:20, Qrczak pisze:

No cóż za oszołom, prawda? - wojnę przewiduje, zupełnie jak ja.

A z kim ta wojna Miedwiediewa ma być?

Z Czechosłowacją ;)

--
Lemuria

Data: 2010-05-10 16:54:24
Autor: Polok_Prawdziwy
Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny światowej...

> No cóż za oszołom, prawda? - wojnę przewiduje, zupełnie jak ja.

"IKSELKA"...!?

- chmmm..., toś cheba Marynom jest...?

Jeśliś Maryna, to wtakim rozie dwie Maryny tukej momy...!

A psynojmnij cycory wielgachne mos...?

Bojak maluśkie, tomi niewstowo - cycory WIELGACHNE być musom...!

Data: 2010-05-08 12:43:56
Autor: Rafal Lepudruk
Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny swiatowej...

Uzytkownik "polak" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:c2ef3c0d-83a5-4227-a712-735e0efc320ai9g2000yqi.googlegroups.com...
http://top.rbc.ru/society/07/05/2010/403649.shtm

Ja cie krece! Nastepny psychoppata!

R.L.

Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny świ atowej...