Między U2, a obsrywatorem najwyraźniej narodziło się gorące uczucie...

Data: 2011-01-21 20:05:26
Autor: Eulalia Browarek
Między U2, a obsrywatorem najwyraźniej narodziło się gorące uczucie...
.... ja tam im kibicuje ;)

Zennon

Data: 2011-01-21 20:08:08
Autor: u2
ja tam im kibicuje
W dniu 2011-01-21 20:05, Eulalia Browarek pisze:
... ja tam im kibicuje ;)

Zennon

Data: 2011-01-21 19:18:48
Autor: obserwator
ja tam im kibicuje
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): > ... ja tam im kibicuje ;)

nie daj sie wypuszczac. To typowa metoda jatrzenia. Ten typ zennon, to stary
prosowiecki zboczony esbuc, ktoremu w glupim lbie pomieszalo sie do reszty.

Ten nekrofil dazy do tego, aby mnie zniechecisc do pisania tutaj, a on dalej
bedzie spokojnie oczernial Kaczynskiego wypisujac na jego temat klamstwa ktore
zgodnie z K.K sa po prostu karalne.

Data: 2011-01-21 19:41:50
Autor: obserwator
Pomówienia w sieci - warto wiedziec co mowi prawo.

Probowalem z osoba o nicku eulalia - zennon dyskutowac w sposob cywilizowany,
niestety ta osoba jest odporna na jakiekolwiek argumenty merytoryczne,a w tej
chwili wyraznie dazy, poslugujac sie przeroznymi metodami oszczerstw i
pomowien pod moim adresem zniechecic mnie do pisania na tej grupie.

Ja akurat nie jestem osoba publiczna i pisze tu pod nickiem, ale wirtualny byt
zennon- eulalia oczernial i nadal oczernia bez skrupulow w wyjatkowo nieludzki sposob Kaczynskiego, ktory jest osoba publiczna. Oczywiscie osoby publiczne mozna i nalezy krytykowac, ale nie wolno ich
szkalowac i oczerniac takimi metodami jakimi posluguje sie zennon.

W archiwach googl zachowalo sie bardzo duzo tekstow podpisanych ksywa zennon,
ktore kwalifikuja sie do prokuratora. Byc moze, ze ten wirtualny byt jest rzeczywiscie chory psychicznie, ale byc
moze nie i robi to calkiem swiadomie.

Ja jestem czlowiekiem konsekwentnym , wiec ostrzegam zenona, ze jesli nadal
bedzie mnie szkalowal i oczernial to ja sie zaczne bronic nie tylko na tej
grupie i przy okazji ujawnie prokuraturze szkalujace i oczerniajace,
ponizajace Kaczynskiego, teksty ktore wyprodukowal zennon. Zenonowi, boukunowi i innym nickom ktore nie znaja obowiazujacego prawa przypominam co mowi na ten temat K.K.

*Pomówienia w sieciPomówienie jest uregulowane w kodeksie karnym. Jeżeli ktoś
tak jak mówi artykuł 212 p§ 1 k.k., pomawia osobę, grupę osób, instytucję,
osobę prawną lub jednostkę organizacyjną, nie mającą osobowości prawnej o
takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej
lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub
rodzaju działalności popełnia przestępstwo zagrożone karą grzywny,
ograniczenia albo pozbawienia do roku wolności. Kodeks karny dopuszcza jednak,
w art. 213 §. 1 oraz §. 2, okoliczności wyłączające odpowiedzialność karną.
Mianowicie, jeśli zarzut jest prawdziwy i uczyniony został niepublicznie, albo
jeśli publicznie rozgłaszany i podnoszony prawdziwy zarzut służy obronie
społecznie uzasadnionego interesu, to przestępstwo nie zostaje popełnione.*

http://www.e-marketing.pl/artyk/artyk102.php

Data: 2011-01-21 20:43:42
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 20:41,  obserwator pisze:
Zenonowi, boukunowi i innym nickom ktore nie znaja obowiazujacego prawa przypominam co mowi na ten temat K.K.

Oni maja w swoich 4 literach KK. Kodeks Karny i Kościół Katolicki.

Data: 2011-01-21 19:47:17
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Oni maja w swoich 4 literach KK. Kodeks Karny i Kościół Katolicki.

do czasu, znasz to: padla kosa na kamien?

Data: 2011-01-21 20:49:21
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 20:47, obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Oni maja w swoich 4 literach KK. Kodeks Karny i Kościół Katolicki.

do czasu, znasz to: padla kosa na kamien?

To starzy kryminaliści.

Data: 2011-01-21 19:53:56
Autor: obserwator
Pomówienia w sieci - warto wiedziec co mowi prawo.
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
To starzy kryminaliści.

jak starzy kryminalisci i sie nie poprawili, to trzeba znowu skierowac ich na
resocjalizacje i odebrac dostep do internetu, bo terror w sieci uskuteczniaja i cenzuruja wolny internet. A to jest tez karalne.

Data: 2011-01-21 20:56:09
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 20:53, obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

W ramach resocjalizacji przyznano im dostęp do sieci.

Data: 2011-01-21 20:54:20
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "obserwator " <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihcns5$9nu$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Oni maja w swoich 4 literach KK. Kodeks Karny i Kościół Katolicki.

do czasu, znasz to: padla kosa na kamien?

Moglibyście tak się publicznie nie smyrać ;) Ja liberalny jestem, ale bez przesady. Nie obnoście się tak ze swoim uczuciem i odmiennością ;)))

Zennon

Data: 2011-01-21 19:51:26
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Oni maja w swoich 4 literach KK. Kodeks Karny i Kościół Katolicki.

ponadto, jak myslisz? dlaczego demokracja dziala w panstwach zachodnich, a u
nas nie dziala? Bo ludzie ustepuja cholocie, udaja ze jej nie zauwazaja, a na
zachodzie cholota nie ma gruntu do rozwoju, bo tam ludzie REAGUJA czynem , a
nie modlitwa o zdrowie i nawrocenie oprycha.

Data: 2011-01-21 20:53:03
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 20:51,  obserwator pisze:
[...]

Na zachodzie panuje protestantyzm, ich nie interesuje duchowość, ich
interesuje doczesność.

Data: 2011-01-21 19:55:26
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Na zachodzie panuje protestantyzm, ich nie interesuje duchowość, ich
interesuje doczesność.

jaki tam protestantyzm, tez panuje katolicyzm.

Data: 2011-01-21 20:25:32
Autor: obserwator
Pomówienia w sieci - warto wiedziec co mowi prawo.
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Tu się mylisz.

ja nie liczylem osobiscie jaki jest stosunek katolikow do protestantow, ale tak twierdza ci co takie statystki przeprowadzili. Roznice moga byc w
poszczegolnych krajach, ale generalnie K.K. ma przewage.

Austrai: Do Kościoła katolickiego należy obecnie 67% społeczeństwa; resztę
stanowią protestanci (4,7%),

Belgia : Katolicy stanowią 74% społeczeństwa. Trzeba takze wziac pod uwage : wyznanie od czynnego praktykowania.

Sam sobie zreszta przejrzyj co twierdza ci, co takie statystyki robili:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82_katolicki_na_%C5%9Bwiecie

Data: 2011-01-21 17:00:44
Autor: Brooks
On Jan 21, 8:25 pm, " obserwator" <darz_...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Trzeba takze wziac pod uwage : wyznanie od czynnego praktykowania.

Sam sobie zreszta przejrzyj co twierdza ci, co takie statystyki robili:

Dwóch sie bije trzeci korzysta.

Islam przejmuje zachodnia europe

Brooks

Data: 2011-01-21 20:52:41
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihcnhu$8s1$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kacapski pożyteczny idiota straszy prawdziwych polaków. Oj bekniesz facet jak się kontrwywiad za Ciebie weźmie.

Zennon

Data: 2011-01-21 20:54:35
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 20:52, Eulalia Browarek pisze:
Kacapski pożyteczny idiota straszy prawdziwych polaków. Oj bekniesz
facet jak się kontrwywiad za Ciebie weźmie.

Ruski kontrwywiad. Już robią listy do kolejnej obławy.

Data: 2011-01-21 21:07:51
Autor: boukun
[...]

Wsadź sobie w dupę te k.k. debilu i nie strasz, bo się zesrasz... Nie jestem z pierwszej łapanki i już nie raz to przerabiałem. W przypadku indywidualnych oskarżeń jest potem o co walczyć... Jest coś takiego, jak prawa człowieka, gwarantujące obywatelom swobodę wypowiedzi i nawet nadużywania i wyeksponawania nadmiernej krytyki wobec osób pełniących funkcje publiczne... Osoby publiczne muszą się z taką publiczną krytyką liczyć. Uniwersalne prawa człowieka stoja ponad jakimkolwiek prawem krajowym...

Po drugie, tu jest grupa dyskusyjna polityczna, jaki sąd weźmie na siebie obowiązek ustanawiania ram dla tej grupy?

I wypierdalaj stąd sowiecka gnido!

boukun

Data: 2011-01-21 21:08:57
Autor: u2

Data: 2011-01-21 20:28:03
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-21 21:07, boukun pisze:

> I wypierdalaj stąd sowiecka gnido!

I tak wlasnie trzeba,  bo cie obleza jak wszy, nie dyskutowac z ta
cholociarnia, tylko krotko a dosadnie ich podsumowac ! --

Data: 2011-01-21 21:11:44
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d39e7db$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-01-21 21:07, boukun pisze:
I wypierdalaj stąd sowiecka gnido!

Szybki dzisiaj jesteś ab...

boukun

Data: 2011-01-21 21:13:58
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 21:11, boukun pisze:

W dniu 2011-01-21 21:07, boukun pisze:
I wypierdalaj stąd sowiecka gnido!

Szybki dzisiaj jesteś ab...

boukun

Znam się na takich gnidach jak ty.

Data: 2011-01-21 21:16:34
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d39e907$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to już, spierdalaj i ty asshole...

boukun

Data: 2011-01-22 09:41:42
Autor: !heÂŽsk!
Pomówienia w sieci - warto wiedziec co mowi prawo.
On Fri, 21 Jan 2011 19:41:50 +0000 (UTC), " obserwator"
<darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]

 co ty tu pieprzysz? skleroza cie dopadla? przypomniec ci
 jak obrzucales wszystkich blotkiem? walnij sie we wlasne  zachudzone piersi, a pozniej oceniaj innych. pfffuuuu!

Data: 2011-01-21 20:21:12
Autor: boukun
ja tam im kibicuje

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihcm6o$4mg$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

bedzie spokojnie oczernial Kaczynskiego wypisujac na jego temat klamstwa ktore

Żywego można było obrażać, a co dopiero trupa...

boukun

Data: 2011-01-21 20:25:11
Autor: Eulalia Browarek
ja tam im kibicuje

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

bedzie spokojnie oczernial Kaczynskiego wypisujac na jego temat klamstwa ktore

Ech gołubcziki Wy moje ;) Spijajcie sobie z dziubków ;) Ja tam jestem liberałem, więc mnie to nie przeszkadza ;)))

Zennon

Data: 2011-01-21 20:26:46
Autor: u2
ja tam im kibicuje
W dniu 2011-01-21 20:18,  obserwator pisze:
[...]

A kto mu tego zabrania ? Kłamstwa są karalne o ile to są oszustwa mające
na celu wzbogacenie się cudzym kosztem. A te es-buce robią to
bezinteresownie :)

Między U2, a obsrywatorem najwyraźniej narodziło się gorące uczucie...