Miedzy ustami a brzegiem kebabu

Data: 2009-09-09 23:18:08
Autor: ra9om1ak
Miedzy ustami a brzegiem kebabu
Kebabu, kebaba, nieistotne. Oko zauwazylo, oczywiscie blednie, bo nie zna sie na tych...az sie boje powiedziec, zeby nie przekrecic...probach, probkowaniach, probowkach...zauwazylo takie cudenka:
1. ktos slusznie zauwazyl, ze czemu nie Lampe i spolka tylko Gortat i spolka ? aha, to jest staar
2. ten duzy zly chlopiec z tureckim rodowodem troche Gortata nauczyl grac, ale myslalem ze bedzie gorzej, ogolnie nie ma sie czego wstydzic Marcinie
3. te pivoty Gortata to nawet szybkie i wdzieczne sa, widac nauka nie idzie w las
4. Turkoglu moglby mniej jesc
5. Szubarga walczy, chwala mu za to, nie wiem jak wypada w statsach na tle innych niepodajacych, ale oko widzi, ze walka trwa. Czasem tylko szkoda, ze ze soba.
6. niepodajacy nie maja pomyslu co zrobic po minieciu, jak juz sie czasem uda - kurwa, jakies wyskoki w gore i ogladanie sie co dalej ? rzucac w chuj czy ciskac gdzies do kogos ? no, powrot do podstaw basketu mile widziany
7. rzuty te jak to mowia, osobiste :) tragedyja, wezcie sie Panowie za poprawe glow, bo to tam siedzi
8. nie ma w Polsce lepszych na pozycji nr 1 ? nie wierze
9. dobrze ze dostali w dupe, bo jeszcze jest czas na analize i poprawe
10. w koncu kurwa jakos graja w odroznieniu od kopaczy

na wieki wiekow amant

--
ra9om1ak

Data: 2009-09-10 00:50:59
Autor: L'e-szczur
Miedzy ustami a brzegiem kebabu
On 9 Wrz, 23:18, "ra9om1ak" <ra9om...@gazeta.pl> wrote:
Kebabu, kebaba, nieistotne.

Pewnie. Bo to "kebab" jest wymysłem polskim. Tak naprawdę turecka
hamburger to "kebap". ;-)

[...]

Bo Gortat jest nowszy i lepszy.

4. Turkoglu moglby mniej jesc

I wiecej czytac.

5. Szubarga walczy, chwala mu za to, nie wiem jak wypada w statsach na tle
innych niepodajacych, ale oko widzi, ze walka trwa. Czasem tylko szkoda, ze
ze soba.

Z walką Szubargi jest jest jak z walką w pracy. Przed południem to
walka z głodem, po południu walka ze snem.
Szubarga robił kardynalne błędy przy przechodzeniu przez zastawy
dzieki czemu Turcy mogli walic za 3 z czystych pozycji.

8. nie ma w Polsce lepszych na pozycji nr 1 ? nie wierze

Chlopaki mowia, ze nie ma.

9. dobrze ze dostali w dupe, bo jeszcze jest czas na analize i poprawe

Dziwie sie, ze Katzurin nie wprowadzil rezerw - tych wszystkich
Koszałków-Opałków z dalekiej łąwki. Niech chłopaki sobie zobacza
Turków z bliska - mecz i tak był przegrany.

10. w koncu kurwa jakos graja w odroznieniu od kopaczy

Spuscmy zaslone milczenia na pilkarzy. Podsumowanie dnia:
1. Siatkarze - wygrana i awans dalej.
2. Koszykarze - porazka i awans dalej.
3. Pilkarze - standardowo he he he. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-10 01:28:39
Autor: sooobi
> [...]

Koszałków-Opałków z dalekiej łąwki. Niech chłopaki sobie zobacza
Turków z bliska - mecz i tak był przegrany.

Mysle ze male punkty moga byc istotne jesli dajmy na to 3 zespoly
(Turcja, Polska, x) to maly punkty beda miec znaczenie. Nie wiem tylko
czy beda liczone male punkty miedzy tymi 3 zespolami czy wszystkie
male punkty.

Data: 2009-09-10 22:55:54
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> 1. ktos slusznie zauwazyl, ze czemu nie Lampe i spolka tylko Gortat i spolka
> ? aha, to jest staar

Bo Gortat jest nowszy i lepszy.

A to nie bylo tak, ze zaangazowanie Gortata przekonalo Lampe do udzialu?

> 8. nie ma w Polsce lepszych na pozycji nr 1 ? nie wierze

Chlopaki mowia, ze nie ma.

Ale rzeczywiscie jest to zaskakujace. Tak bardzo zanikla idea
rozgrywajacego? To moze przyjma nawet wolnego, niskiego bialasa, ktory
przesadnie lubi podawac? ;-)

> 10. w koncu kurwa jakos graja w odroznieniu od kopaczy

Spuscmy zaslone milczenia na pilkarzy. Podsumowanie dnia:
> [...]

I niech to wreszcie zmieni priorytety odnosnie tych sportow...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-10 08:48:06
Autor: s
[...]

Coz.
AFAIR od dluzszego czasu nie mamy naprawde solidnej jedyneczki.
Stad miedzy innymi proby sciagania takich tuzow jak Dickau...

7. rzuty te jak to mowia, osobiste :) tragedyja, wezcie sie Panowie za poprawe glow, bo to tam siedzi

E tam. Podobno to tylko kwestia prawdopodobienstwa trafienia :-)

8. nie ma w Polsce lepszych na pozycji nr 1 ? nie wierze

j/w

Pozdr

PS. Gratki za tytul - bardzo mi sie spodobal :-)

Miedzy ustami a brzegiem kebabu