Między wami agentami

Data: 2019-06-15 09:39:54
Autor: Pajdak
Między wami agentami
https://www.newsweek.pl/polska/polityka/marek-falenta-o-cezarym-gmyzie-wspolpracowal-z-cba/0x0494j

"Nazwisko Gmyza w liście Falenty do prezesa PiS pojawia się trzy razy. Najbardziej niepokojący jest kontekst rzekomej współpracy dziennikarza ze służbami specjalnymi. Biznesmen pisze: "W tajnej bazie operacyjnej CBA w okolicach Płocka uzgodniłem, że przekażę cały pozyskany materiał. Przekazanie nastąpiło poprzez wprowadzenie informacji z nagrań do systemu operacyjnego CBA przez agentów CBA z wykorzystaniem jako źródła [tu nazwisko informatora], a potem fizycznie przez współpracującego z CBA dziennikarza Cezarego Gmyza. Jestem pewien, że bez wahania to potwierdzą".

" Czy Cezary Gmyz, ulubieniec obecnej władzy i jej lojalny apologeta, współpracował z CBA? "

Buuhahhahhhahaaaaa!

--
Pajdak

Między wami agentami