Międzybrodzie Żywieckie - gastronomia

Data: 2013-04-29 12:59:45
Autor: bans
Międzybrodzie Żywieckie - gastronomia
W dniu 2013-04-29 12:45, inst4nce pisze:

Wybieram się do Międzybrodzia Żywieckiego na kilka dni do kwatery
prywatnej bez wyżywienia.
Jak tam wygląda baza gastronomiczna (bary, restauracje itp.)?
Na googlu niewiele znajduje a coś na ciepło by się zjadło.

Osobiscie jadłem tylko w restauracji na grze Żar i przy dolnej stacji kolejki ale Międzybrodzie Żywieckie i okoliczne miejscowości to rejon turystyczny, więc bez obaw, myślę, że będzie raczej nadmiar niż niedobór. Możesz uderzać w ciemno. :)

--
bans

Międzybrodzie Żywieckie - gastronomia