Międzygórze - jaki max na zjazdach

Data: 2009-05-18 08:38:18
Autor: Rafał VFR
Międzygórze - jaki max na zjazdach
Witam
Tak mnie naszło dla porównania - jaki max na zjazdach i ile na zjazdach +/- kto jechał ?
Oczywiście jeśli wogóle był czas aby zerknąc na licznik (i odwaga ;-))

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

Data: 2009-05-18 09:19:50
Autor: fabian
MiĂŞdzygĂłrze - jaki max na zjazdach
RafaÂł VFR wrote:
Witam
Tak mnie naszÂło dla porĂłwnania - jaki max na zjazdach i ile na zjazdach +/- kto jechaÂł ?
OczywiÂście jeÂśli wogĂłle byÂł czas aby zerknÂąc na licznik (i odwaga ;-))

A w jakich warunkach interesuje Cię zjazd, asfalt czy teren?

Fabian.

Data: 2009-05-18 10:44:56
Autor: Rafał VFR
Miedzygórze - jaki max na zjazdach
A w jakich warunkach interesuje Cię zjazd, asfalt czy teren?

Witam
Chodzi mi o sobotni maraton.
Pzdr
RK

Data: 2009-05-18 11:29:38
Autor: fabian
MiedzygĂłrze - jaki max na zjazdach
RafaÂł VFR wrote:
A w jakich warunkach interesuje CiĂŞ zjazd, asfalt czy teren?

Witam
Chodzi mi o sobotni maraton.
Pzdr
RK

Acha, z pytania to nie wynikało. Pamiętaj aby treść umieszczać w treści postu. Temat jest do umieszczenia tematu, nie treści posta.

Fabian.

Data: 2009-05-18 09:38:26
Autor: Arek Szeląg
Rafał VFR pisze:
Witam
Tak mnie naszło dla porównania - jaki max na zjazdach i ile na zjazdach +/- kto jechał ?
Oczywiście jeśli wogóle był czas aby zerknąc na licznik (i odwaga ;-))

Mi wyszlo jedynie troche ponad 60 km/h. Kolega chwalil sie, ze mial okolo 73km/h.

Data: 2009-05-18 13:03:40
Autor: dziki
Użytkownik "Arek Szeląg" <szelaga@gmail.com> napisał w wiadomości news:gur39g$u51$1news.task.gda.pl...

Mi wyszlo jedynie troche ponad 60 km/h. Kolega chwalil sie, ze mial okolo 73km/h.

jasne, a ktory kolega przyjechal? Mi zanotowalo maxa 64.9. Szybciej sie nie skusilem; jakos ta mgla skutecznie mnie zniechecala do rozwijania wiekszych predkosci. Poza tym wole techniczne zjazdy, a nie takie autostrady.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-05-19 10:33:36
Autor: Arek Szeląg
dziki pisze:

[...]

81 na mega. Swoja predkosc rozwinal na zjezdzie ze Snieznika gdzie nie bylo juz mgly. Nie wazne, ja tam zanotowalem troche ponizej 60 i z uwagi na kocie lby i bolace dlonie mialem tego zjazdu juz dosyc.

Techniczne zjazdy byly w Karpaczu, teraz na odmiane bylo cos innego. Podobno w Szczawnicy bedzie pol na pol.

Data: 2009-05-18 10:27:12
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 18.05.2009 08:38 użytkownik Rafał VFR napisał :
Witam
Tak mnie naszło dla porównania - jaki max na zjazdach i ile na zjazdach +/- kto jechał ?
Oczywiście jeśli wogóle był czas aby zerknąc na licznik (i odwaga ;-))

Ja jakieś 56 km/h, ale jakie to ma znaczenie? ;-P

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-18 14:55:22
Autor: amrac
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

Co to się na świecie porobiło, że Miki na zjeździe ma więcej niż ja! Widać SIDacz i ceramiki robią swoje. Ja zaledwie 52..

Data: 2009-05-18 15:43:41
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 18.05.2009 14:55 użytkownik amrac napisał :
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

Ceramiki to raczej nie pomagają przy osiąganiu prędkości. ;-P W tamtym roku zrobiłem 60 km/h, ale warunki były zupełnie inne i nie było mgły. W tym roku po prostu bałem się rozpędzić nie widząc co mnie czeka za chwilę. Dziwię się, że pojechałeś wolniej, bo ja już zachowywałem nieprzyzwoicie dużo ostrożności i wszyscy w okolicy mnie wyprzedzali. Swoją drogą zrobiłem sobie porównanie i wyszło, że pojechałem zjazdy niemal z aptekarską dokładnością tak samo jak w tamtym roku. Biorąc pod uwagę wspomniane warunki to zdecydowanie należy się cieszyć.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-19 07:24:58
Autor: amrac
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

W tym nie ale

 po prostu bałem się rozpędzić nie widząc co mnie czeka za chwilę.

w hamowaniu już tak. Czy nie?

Dziwię się, że pojechałeś wolniej

Masz sida a ja wybieracz krawężników, ponoć nie parowały Ci okulary a poza tym mam źle skalibrowany licznik więc tak naprawdę mogłem jechać z podobną prędkością.

Data: 2009-05-19 00:01:31
Autor: Raist
Użytkownik "Rafał VFR" <rafalvfr@tlen.pl> napisał w wiadomości news:guqvsc$ge3$1inews.gazeta.pl...
Witam
Tak mnie naszło dla porównania - jaki max na zjazdach i ile na zjazdach +/- kto jechał ?
Oczywiście jeśli wogóle był czas aby zerknąc na licznik (i odwaga ;-))

garść fotek stamtąd dla zobrazowania warunków pogodowych :)
http://picasaweb.google.com/nonielubierodzynek/MaratonMiedzygorze#

Raist

Data: 2009-05-19 00:27:42
Autor: click
Raist pisze:
[...]

noooo..
masakra
:P

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-05-19 04:50:13
Autor: karmi
Rafał VFR <rafalvfr@tlen.pl> napisał(a):
Tak mnie naszło dla porównania - jaki max na zjazdach i ile na zjazdach +/- kto jechał ?
Zgubiłem magnes od licznika, dzięki temu nie wiedziałem ile jadę i to chyba
dobrze, bo było naprawdę szybko.
Z drugiej strony nie wiedziałem ile kilometrów już przejechałem i w drugiej
połowie dystansu cały czas myślałem, że jestem bliżej mety niż byłem.

--

Międzygórze - jaki max na zjazdach