Międzygórze - jaki max na zjazdach

Data: 2009-05-19 00:01:31
Autor: Raist
Międzygórze - jaki max na zjazdach
Użytkownik "Rafał VFR" <rafalvfr@tlen.pl> napisał w wiadomości news:guqvsc$ge3$1inews.gazeta.pl...
Witam
Tak mnie naszło dla porównania - jaki max na zjazdach i ile na zjazdach +/- kto jechał ?
Oczywiście jeśli wogóle był czas aby zerknąc na licznik (i odwaga ;-))

garść fotek stamtąd dla zobrazowania warunków pogodowych :)
http://picasaweb.google.com/nonielubierodzynek/MaratonMiedzygorze#

Raist

Data: 2009-05-19 00:27:42
Autor: click
Raist pisze:
[...]

noooo..
masakra
:P

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Międzygórze - jaki max na zjazdach