MiędzylesieŚnieżnik szlak

Data: 2009-08-25 15:13:02
Autor: czerwonolll
MiędzylesieŚnieżnik szlak
Witam w ten weekend wybieram się na Śnieznik. Zdobyć:) go chcemy od strony Międzylesia i stąd pytanie szlaki sa dwa niebieski i czerwony który ciekawszy co polecacie najbardziej???
pzdr KH

Data: 2009-08-25 15:16:36
Autor: Waldek Brygier
Użytkownik wrote:
Witam w ten weekend wybieram się na Śnieznik. Zdobyć:) go chcemy od
strony Międzylesia i stąd pytanie szlaki sa dwa niebieski i czerwony
który ciekawszy co polecacie najbardziej???

Jeśli od Międzylesia, tak jak piszesz, to szlak jest jeden - niebieski
Zakładając, że jednak chodzi Ci o Międzygórze, bardziej polecam szlak czerwony

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mój e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880

Data: 2009-08-25 15:37:11
Autor: Jacek Krywult
MiędzylesieŚnieżnik szlak
Zakładając, że jednak chodzi Ci o Międzygórze, bardziej polecam szlak czerwony

bardzo fajny szlak
no i nie zapomnijcie o Iglicznej i o wodospadzie
i w samym Międzygórzu kilka fajnych, starych domów jest.
klimatycznie, choć łezka się w oku kręci na myśl jak to musiało kiedyś wyglądać

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Internetowy foto-pamiętnik: turystyka, przyroda, fotografia.

Data: 2009-08-25 16:26:42
Autor: czerwonolll
> [...]

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Internetowy foto-pamiętnik: turystyka, przyroda, fotografia.

Nie chodzi mi o Miedzylesie jest niebieski i czerwony szlak Niebieski Bezpośrednio a czerwony dochodzi do szalku czeskiego czerwonego i idzie po stronie czeskiej
pzdr

Data: 2009-08-25 16:38:00
Autor: Paweł Bartczak
[...]

Zatem zdecydowanie bardziej polecam kombinację czerwony+zielony, przy czym wydaje mi się że zielony biegnie albo granicą, albo po polskiej stronie, na teren Czech raczej nie zagląda.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-08-25 17:21:18
Autor: czerwonolll
> [...]

Zatem zdecydowanie bardziej polecam kombinację czerwony+zielony, przy czym wydaje mi się że zielony biegnie albo granicą, albo po polskiej stronie, na teren Czech raczej nie zagląda.

Start około 12:30 ile czasu tak plus minus zajmie dojscie do Śnieznika tą kombinacją co kolega podał
pzdr

Data: 2009-08-25 18:30:29
Autor: Waldek Brygier
Użytkownik wrote:
Nie chodzi mi o Miedzylesie jest niebieski i czerwony szlak Niebieski
Bezpośrednio a czerwony dochodzi do szalku czeskiego czerwonego i
idzie po stronie czeskiej

Moja wiedza na temat szlaków w tym regionie nieco się różni od Twojej :-)
Czerwony dociera jedynie do granicy państwowej (szlak zielony, graniczny), a nie do czeskiego czerwonego. Do owego czeskiego musisz zejść do Heřmanic, a potem jeszcze drałować na górkę, by go spotkać. Po czeskiej stronie aż do spotkania z czerwonym - idziesz bez znaków.

Późno startujesz jak na Międzylesie. IMO dotrzesz na szczyt po jakichś 6-7 godzinach marszu.

Data: 2009-08-27 00:23:11
Autor: czerwonolll
Użytkownik wrote:
> [...]

Późno startujesz jak na Międzylesie. IMO dotrzesz na szczyt po jakichś 6-7 godzinach marszu.

-- pozdrawiam
Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mój e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880

A tym zielonym granicznym jak się idzie?

Data: 2009-08-28 20:38:57
Autor: Waldek Brygier
Użytkownik wrote:
A tym zielonym granicznym jak się idzie?

Baardzo długo, jakiś czas temu w kilku miejscach był słabo oznakowany, można się było pogubić. Dawno nim nie szedłem, więc nie wiem, jaki jest stan obecny.