Międzynarodowy Strajk Kobiet, środa, 08 marzec 2017.

Data: 2017-03-07 04:48:46
Autor: V.L.Pinkley
Międzynarodowy Strajk Kobiet, środa, 08 marzec 2017.
Uff, a już myślałem że strajk będzie bezideowy. Szukałem długo i znalazłem
przyczynę strajku:
W związku z działaniami Rady Ministrów, zmierzającymi do ograniczenia dostępu do antykoncepcji awaryjnej ...

Rząd wam tik taki zabierze? Znaczy planuje zabrać?

Międzynarodowy Strajk Kobiet, środa, 08 marzec 2017.