Międzynarodowy skandal

Data: 2010-12-18 17:05:22
Autor: u2
Międzynarodowy skandal
... czyli MAK w akcji :

http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/314116,rosjanie-o-smolenskim-sledztwie-miedzynarodowy-skandal.html

"Rosjanie nie mają wątpliwości - ich śledztwo w sprawie prezydenckiego
samolotu skończyło się gigantycznym skandalem. Wszystko z winy ich
śledczych, którzy chcieli odsunąć podejrzenia od kontrolerów.

Międzynarodowym skandalem zakończyło się badanie katastrofy polskiego
samolotu prezydenckiego, do której doszło wiosną tego roku pod
Smoleńskiem - ocenia w sobotę rosyjski dziennik "Kommiersant".Gazeta
wyjaśnia, że "w czwartek rząd Polski zwrócił rosyjskiemu
Międzypaństwowemu Komitetowi Lotniczemu (MAK) jego raport o przyczynach
katastrofy, a polski premier Donald Tusk wytłumaczył, że raport nie może
zostać przyjęty z powodu niedbalstwa, błędów i bezpodstawności
niektórych wniosków rosyjskich ekspertów".

Według "Kommiersanta", "w ten sposób badanie, które MAK prowadził przez
pół roku, najpewniej trzeba będzie zacząć od nowa". Dziennik podkreśla,
że do 210-stronicowego raportu Polska przysłała 148 stron uwag.
"Kommiersant" zauważa, że "techniczne szczegóły +polskiego raportu+ nie
są na razie znane, jednak ogólny sens pretensji wystarczająco
szczegółowo i publicznie przedstawił premier Polski Donald Tusk"."

Data: 2010-12-18 08:49:32
Autor: Antenka
Międzynarodowy skandal
On 18 Gru, 17:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. czyli MAK w akcji :

http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/314116,rosjanie-o-smolen...

"Rosjanie nie maj w tpliwo ci - ich ledztwo w sprawie prezydenckiego
samolotu sko czy o si gigantycznym skandalem. Wszystko z winy ich
ledczych, kt rzy chcieli odsun podejrzenia od kontroler w.

Mi dzynarodowym skandalem zako czy o si badanie katastrofy polskiego
samolotu prezydenckiego, do kt rej dosz o wiosn tego roku pod
Smole skiem - ocenia w sobot rosyjski dziennik "Kommiersant".Gazeta
wyja nia, e "w czwartek rz d Polski zwr ci rosyjskiemu
Mi dzypa stwowemu Komitetowi Lotniczemu (MAK) jego raport o przyczynach
katastrofy, a polski premier Donald Tusk wyt umaczy , e raport nie mo e
zosta przyj ty z powodu niedbalstwa, b d w i bezpodstawno ci
niekt rych wniosk w rosyjskich ekspert w".

Wed ug "Kommiersanta", "w ten spos b badanie, kt re MAK prowadzi przez
p roku, najpewniej trzeba b dzie zacz od nowa". Dziennik podkre la,
e do 210-stronicowego raportu Polska przys a a 148 stron uwag.
"Kommiersant" zauwa a, e "techniczne szczeg y +polskiego raportu+ nie
s na razie znane, jednak og lny sens pretensji wystarczaj co
szczeg owo i publicznie przedstawi premier Polski Donald Tusk"."

Skąd u kominiarza nagły zwrot o 180 stopni w ocenie prac MAK?
Pewnie boi się międzynarodowej komisji, która dobierze się ruskim- i
przy okazji POlszewi - do czterech liter i jak na tchórza przystało
zmienia front. A to wszystko tylko pozory proszę państwa, tylko
pozory...

Antenka

Data: 2010-12-18 18:05:14
Autor: u2
Międzynarodowy skandal
W dniu 2010-12-18 17:49, Antenka pisze:
[...]

I tak wyjdzie na jaw jego udział w zamachu smoleńskim.

Data: 2010-12-18 09:10:44
Autor: Antenka
Międzynarodowy skandal
On 18 Gru, 18:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-12-18 17:49, Antenka pisze:

> Sk d u kominiarza nag y zwrot o 180 stopni w ocenie prac MAK?
> Pewnie boi si mi dzynarodowej komisji, kt ra dobierze si ruskim- i
> przy okazji POlszewi - do czterech liter i jak na tch rza przysta o
> zmienia front. A to wszystko tylko pozory prosz pa stwa, tylko
> pozory...

I tak wyjdzie na jaw jego udzia w zamachu smole skim.

Jasne! Do dzisiaj się nie wytłumaczył, co robił feralnego dnia tj. 10
kwietnia br. między godziną 7:00 a 12:00.

Antenka

Data: 2010-12-18 18:14:10
Autor: u2
Międzynarodowy skandal
W dniu 2010-12-18 18:10, Antenka pisze:
I tak wyjdzie na jaw jego udzia w zamachu smole skim.
Jasne! Do dzisiaj się nie wytłumaczył, co robił feralnego dnia tj. 10
kwietnia br. między godziną 7:00 a 12:00.

W dodatku później ściskał się czule z Putinem, na pokaz.

Ale nie pokazali co go tak wzruszyło.

Data: 2010-12-18 10:07:14
Autor: Antenka
Międzynarodowy skandal
On 18 Gru, 18:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Jasne! Do dzisiaj si nie wyt umaczy , co robi feralnego dnia tj. 10
> kwietnia br. mi dzy godzin 7:00 a 12:00.

W dodatku p niej ciska si czule z Putinem, na pokaz.

Ale nie pokazali co go tak wzruszy o.

Może się rozczulił się, że wszystko poszło tak  gładko. :- /

Antenka

Data: 2010-12-18 18:32:41
Autor: cytryna
Miêdzynarodowy skandal
On 18 Gru, 18:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> I tak wyjdzie na jaw jego udzia w zamachu smole skim.

Jasne! Do dzisiaj si&ecirc; nie wyt&sup3;umaczy&sup3;, co robi&sup3; feralnego dnia tj. 10
kwietnia br. mi&ecirc;dzy godzin&plusmn; 7:00 a 12:00.

Antenka
*************************

Jak to co robił - w pory robił z nerwów: uda się czy się nie uda! Tak przy okazji teraz jest niepowtarzalna okazja do powołania międzynarodowej komisji
dla zbadania mordu smoleńskiego. Jeśli tchórz ma czyste ręce w poniedziałek
powinien poprosić NATO o pomoc w tej sprawie uzasadniając indolencją Anodiny
&Co. oraz fałszerstwami zawartymi w dotychczasowych "ustaleniach". Jeśli Arabski nie umie napisać takiego wniosku lub ze strachu ma sparaliżowane
ręce chętnie go wyręczy pos. Macierewicz z kom.sejm. Do dzieła rycerze prawdy
i miłości, tylko gajowy niech ust nie otwiera bo może beknąć po bigosie własnej
kompozycji, a czosnkowe wyziewy i garnizonowy humor zupaka nie są mile widziane
w eleganckim świecie.

Data: 2010-12-18 19:46:17
Autor: pluton
Międzynarodowy skandal
> I tak wyjdzie na jaw jego udzia w zamachu smole skim.

Jasne! Do dzisiaj się nie wytłumaczył, co robił feralnego dnia tj. 10
kwietnia br. między godziną 7:00 a 12:00.
Antenka

Przeciez wszyscy wiemy, co robil. Mgłę robił.

Nullification

Data: 2010-12-18 18:21:40
Autor: Grzegorz Z.
Międzynarodowy skandal
Antenka napisał:

On 18 Gru, 17:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Dlatego:

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1393.snc4/164582_176407419047560_114148431940126_467947_1563855_n.jpg

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-28 09:30:33
Autor: Chiron
Międzynarodowy skandal
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d0cdbc5$0$27028$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Problem w tym, że MAK już nic więcej nie musi robić. Może totalnie olać wypociny Tuska- i zamilknąć na zawsze. Tuskowi też pewno o tym powiedzieli- więc teraz pręży muskuły, gębkuje- bo i tak dla nikogo- poza_jego_zwolennikami_w_Polsce- nie ma to żadnego znaczenia.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

Międzynarodowy skandal