Miejce na wyjazd

Data: 2009-08-24 21:59:06
Autor: rydzo
Miejce na wyjazd
Po ciezkich przemysleniach, w pocie czola mumia.leninaWYTNIJTO@onet.eu
napisal:
W przyszłe wakacje mam zamiar wybrać się z rodzinką gdzieś w góry.
ZAŁOŻENIA:
1 Okolica górska bo ma być mało komarów
2 Sporo oznakowanych tras przejezdnych dla niezaawansowanych (lub mało
uczęszczanych dróg)
3 Przystępne ceny (1 4-ro osobowy pokój z łazienką i dostępem do kuchni)
4 2 tygodnie w sierpniu, raczej koniec.
Co możecie polecić?
Wujek

Ja gorąco polecam rejon jeziora Garda (Riva del Garda lub Torbole).
Mnóstwo łatwych tras, przepiękna okolica.
--
POzdrawiAM
rydzo

Data: 2009-08-24 23:25:47
Autor: nb
Miejce na wyjazd

napisal:
W przyszłe wakacje mam zamiar wybrać się z rodzinką gdzieś w góry.
ZAŁOŝENIA:
[...]

1. Nie jest tanio
2. Wieje jak diabli, w którąkolwiek stronę byś nie jechał.

--
nb

Data: 2009-08-24 23:53:34
Autor: rydzo
Miejce na wyjazd
napisal:
[...]

1. nie było, że ma być w pl. Jak na lokalizacje jest b. tanio (apartament dla 6 os. (kuchnia, 2 łazienki) z bazenem, sauną, kortem tenisowym, internetem, parkingiem wychodził 30 pln/dzien/osobe (znajdz cos takiego w polsce))
2. akurat jak bylismy nie wialo jakos bardzo ;) (wiem, ze okolica slynie z wiatrow)

--
POzdrawiAM
rydzo

Miejce na wyjazd