Miejsce garażowe w Warszawie

Data: 2011-10-15 15:37:32
Autor: Robert T.
Miejsce garażowe w Warszawie
Witam,
Posiadam miejsce garażowe do wynajęcia pod budynkiem mieszkalnym z ochroną i kamerami.
Okolice ul. Obozowej, pomiędzy ul. Płocką i ul. Prymasa 1000-lecia.
Koszt miesięczny to 100 pln.
Więcej informacji na priv.

--
Pozdr. Robert. T.
ZR-7 00'

Data: 2011-10-15 16:19:16
Autor: Alf/red/
Miejsce garaÂżowe w Warszawie
On 2011-10-15 15:37, Robert T. wrote:
Koszt miesiĂŞczny to 100 pln.

Nie przesadzasz?
Chyba że to całe miejsce samochodowe, do podziału na cztery moto na przykład...

--
Alf/red/

Data: 2011-10-15 16:38:31
Autor: Robert T.
Miejsce gara?owe w Warszawie

On 2011-10-15 15:37, Robert T. wrote:
Koszt miesieczny to 100 pln.

Nie przesadzasz?
Chyba że to całe miejsce samochodowe, do podziału na cztery moto na przykład...

-- Alf/red/

Nie przesadzam, tyle wynosi czynsz i ja więcej nie chce.
Tak, to całe miejsce samochodowe, a czy ktoś postawi tam samochód czy 4 motocykle to mnie już to nie obchodzi.

--
Pozdr. Robert. T.
ZR-7 00'

Data: 2011-10-15 18:28:23
Autor: Tytus z domQ
Miejsce garaÂżowe w Warszawie
Siemka

*** "Alf/red/"
Nie przesadzasz?

Oferta jest bardzo atrakcyjna cenowo - ja trzymalem moto na parkingu pod chmurka i placilem 150 pln za kawalek chodnika. Obozowa/Dlugomila.

--
         Tytus
żółta motorynka

P.S. Jakby co to mam miejsce na 2-3 moto na Targowej w okolicach Kijowskiej

Data: 2011-10-28 23:20:43
Autor: mali

Daj do siebie jakieś namiary, może być na priv mali73pg@gmail.com

Data: 2011-10-30 17:24:44
Autor: Robert T.
Miejsce garażowe w Warszawie
Daj do siebie jakieś namiary, może być na priv mali73pg@gmail.com

Poszlo :)

--
Pozdr. Robert. T.
ZR-7 00'

Data: 2011-11-02 07:57:49
Autor: jesz
Miejsce garażowe w Warszawie
a ja mam miejsce w garażu podziemnym między Obrońców Tobruku a
Osmańczyka - płacę 200 zł ale wejdą tam jeszcze ze 2 sprzęty i wtedy
można podzielić koszty na trzech

Data: 2011-11-02 18:49:43
Autor: Robert T.

Użytkownik "jesz" <mjerz@wp.pl> napisał w wiadomości news:66a88dba-2941-4d97-81c0->c0b38bbe200b@l12g2000vby.googlegroups.com...
a ja mam miejsce w garażu podziemnym między Obrońców Tobruku a
Osmańczyka - płacę 200 zł ale wejdą tam jeszcze ze 2 sprzęty i wtedy
można podzielić koszty na trzech

I po co ten lans :)
Na grupę tylko piszesz, czy też czasami czytasz?
Jeżeli tylko piszesz, to poniżej cytat z postów wyżej:
"Koszt miesięczny to 100 pln.
To całe miejsce samochodowe, a czy ktoś postawi tam samochód czy 4
motocykle to mnie już to nie obchodzi."
Jak widzisz, to trochę przepłacasz za swoje miejsce :)

--
Pozdr. Robert. T.
ZR-7 00'

Data: 2011-11-04 08:30:45
Autor: jesz
On 2 Lis, 18:49, "Robert T." <rtu...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

motocykle to mnie już to nie obchodzi."
Jak widzisz, to trochę przepłacasz za swoje miejsce :)

ja nie traktuję tego miejsca wyłącznie w kategoriach zimowania tylko
całorocznie, mam sprzęta 3 minuty na piechotę od mieszkania i to był
główne kryterium podjęcia decyzji .. a niestety w pobliżu stawki
zaczynają się od 200 i kończą czasami na 350, taki rejon ... gdyby
chodziło tylko o zimowanie to bym go wstawił za darmo do znajomych na
ursynowie bo mają dom z garażem
tak więc nie oceniaj jeśli nie znasz wszystkich powodów :)
pozdrawiam
jesz

Miejsce garażowe w Warszawie