Miejsce parkingowe pod blokiem

Data: 2010-05-07 17:15:50
Autor: mirek
Miejsce parkingowe pod blokiem
   Sprawa wygląda następująco. Osiedle,  wieczny (tzn. od 4, 5 lat) problem

Zapłać za miejsce parkingowe z 20tys.zł albo wykup gdzieś karnet na strzeżonym i skończ z tymi wypocinami. Jak Cie nie stać na miejsce parkingowe to nie stać Cie na samochód.

mirek

Data: 2010-05-07 17:39:51
Autor: babinicz

Użytkownik "mirek" <antySpam@Spam.com> napisał w wiadomości

Zapłać za miejsce parkingowe z 20tys.zł albo wykup gdzieś karnet na
strzeżonym i skończ z tymi wypocinami. Jak Cie nie stać na miejsce
parkingowe to nie stać Cie na samochód.
mirek

A w przedmiocie sprawy masz cos do powiedzenia?
Zapewne odpowiesz w poniedziałek, jak ponownie będziesz miał dostęp do netu.

babinicz

Data: 2010-05-07 18:43:22
Autor: mirek
Miejsce parkingowe pod blokiem

A w przedmiocie sprawy masz cos do powiedzenia?
Zapewne odpowiesz w poniedziałek, jak ponownie będziesz miał dostęp do netu.

A nie rozumiesz co napisałem?

Netu kolego to ja mam w domu - a Ty juz po szkole?

Miejsce parkingowe pod blokiem