Miejsce parkingowe pod blokiem

Data: 2010-05-07 19:13:43
Autor: Papkin
Miejsce parkingowe pod blokiem
babinicz wrote:
Witam.
   Sprawa wygląda następująco. Osiedle,  wieczny (tzn. od 4, 5 lat)
problem ze znalezieniem miejsca zwłaszcza po 18-stej, nie tylko pod
własnym blokiem ale również w okolicach 250 m - czyli obszar osiedla.
Wiadomo, dobrobyt -  w co drugiej rodzinie przynajmniej po dwa auta:)
Pod blokiem stoją dwa szroty  nie odpalane przeszło 12 miesięcy, bez
powietrza w oponach, oba są zarejestrowane (sprawdziłem), rdza je

Straz miejska moze cos pomoze ale jak faktycznie auto nie zagraza np dzieciom i starszym babciom to... i tak gosc powie ze za chwile bedzie jedzil i co mu maja zrobic? Wspolnota niech sie faktycznie zabunkruje, szlaban itp. We Wroclawiu tak dzialaja ludzie np na Komandorskiej , obok wielka uczelnia i studenciaki parkuja pod blokiem - mieszkancy nie maja gdzie... kupili szlaban i spokoj?

Mooooooooj jest ten kawalek parkingu! Nie mowicie mi wiec co mam robic!
Tak mi sie skojarzylo :>

Miejsce parkingowe pod blokiem