Miejsce parkingowe pod blokiem

Data: 2010-05-08 22:12:06
Autor: Marcin Jan
Miejsce parkingowe pod blokiem
babinicz pisze:
Witam.
    Sprawa wygląda następująco. Osiedle,  wieczny (tzn. od 4, 5 lat) problem
ze znalezieniem miejsca zwłaszcza po 18-stej, nie tylko pod własnym blokiem
ale również w okolicach 250 m - czyli obszar osiedla. Wiadomo, dobrobyt -  w
co drugiej rodzinie przynajmniej po dwa auta:)
Pod blokiem stoją dwa szroty  nie odpalane przeszło 12 miesięcy, bez
powietrza w oponach, oba są zarejestrowane (sprawdziłem), rdza je wpieprza w
lawinowym tempie.
    Jak można "przekonać" obu właścicieli, żeby przestawili (przetoczyli)
oba pojazdy w inne miejsce -  a przynajmniej pod własny blok, bo przy tym
gdzie je "zadokowali" nie mieszkają. W związku z tym faktem jestem
przekonany, że zrobili to perfidnie aby nie wkurwiać swoich  własnych
sąsiadów.
Podobnie jest z trzecim autem, które  jednak raz na kilka tygodni  jeździ
ale właściciel również umiłował sobie właśnie ten 7 miejscowy parking pod
naszym  blokiem, sam mieszka dwa bloki dalej.
Wiem, że  z prawnego punktu widzenia mogą parkować gdzie chcą ,
przynajmniej na chwilę obecną gdzie nie wszyscy właściciele mieszkań
przekształcili  własność wraz z uwłaszczeniem  części wspólnej  - gruntu
(obejmującego również te 7 miejsc parkingowych) ale obecna sytuacja jest
delikatnie pisząc wkurwiająca.

Pzdr.
babinicz

witam
u mnie pod blokiem jest już taka mini wojna o siedem miejsc parkingowych   na takim małym dziedzińcu ( jakoby najbezpieczniejsze, bo prawie pod oknem i z trzech stron otoczone blokiem). Padały nawet argumenty że ktoś w tym miejscu stawiał auto jako jeden z pierwszych w latach osiemdziesiątych inni natomiast mając dwa auta ciągle przeparkowywują. I tak noszę się już od jakiegoś czasu z pomysłem aby kupić siedem malców (w stanie aby SM się nie przypieprzyła) i sukcesywnie wypełnić ten zasrany dziedziniec.
pozdro all
marcin jan

Data: 2010-05-08 23:07:37
Autor: J.F.
On Sat, 08 May 2010 22:12:06 +0200,  Marcin Jan wrote:
[...]

Wspolnota czy spoldzielnia ? Mozecie sprobowac zrobic przetarg na tych 7 miejsc :-)

J.

Miejsce parkingowe pod blokiem