Miejsce przy stole

Data: 2009-10-25 13:18:09
Autor: Titus Atomicus
Miejsce przy stole
Witam,

W 'Glosie seniora' Nyki z roku 2007 czytamy:

"Andrzej Wilczkowski konczy przygotowania do wznowienia swego kultowego 'Miejsca przy stole'. Otrzyma ono twarda okladke i pelniejszy wystroj ilustracyjny, teksty pozostana w zasadzie niezmienione."

No i 2 lata minely i nic. Chyba ze ja o czyms nie wiem?

TA

Data: 2009-10-25 17:24:51
Autor: piter bolszoj
Miejsce przy stole

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-81AB10.13180925102009news.onet.pl...

No i 2 lata minely i nic. Chyba ze ja o czyms nie wiem?

Mój egzemplarz już się totalnie rozpadł i jest poklejony taśmą, ale to też ma swój urok. Podobnie jak przewodnik Nyki z 1972.

pozdr.

p.

Data: 2009-10-26 08:45:51
Autor: Paweł Suwiński
Miejsce przy stole
Dnia nie, 25 paź 2009 tako rzecze Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world:

[...]

Wyszło w  miękkich okładkach (wydanie  IV, 2007). Tutaj można  nabyć z
autografem/ dedykacją: http://www.allegro.pl/item795775339.html

Chyba, że to już znasz i pytasz o jakieś kolejne wydanie (?).

Paweł Suwiński

Data: 2009-10-26 19:11:47
Autor: Titus Atomicus
Miejsce przy stole
In article <slrn.pl.heakte.1cf.dracono@god.gdynia.mm.pl>,
 Paweł Suwiński <dracono@wp.pl> wrote:

> [...]

autografem/ dedykacją: http://www.allegro.pl/item795775339.html

Chyba, że to już znasz i pytasz o jakieś kolejne wydanie (?).

To wyszlo wlasnie w 2007. Ale w 'Glosie Seniora' 3/2007 zapowiadli wydanie twarde. Wiec nie wiem, czy przegapilem, czy tez wydanie twarde sie nie ukazalo, czy tez - jeszcze sie nie ukazalo.

TA

Miejsce przy stole