[waw]Miejsce przyjazne rowerzystom - Cafe Skene

Data: 2009-11-11 21:54:31
Autor: Ryszard Mikke
[waw]Miejsce przyjazne rowerzystom - Cafe Skene
Całkiem przypadkiem, szukając dziadów http://rmikke.bikestats.pl/index.php?did=250713 trafiłem na kawiarenkę przyjazną rowerzystom - nawet w kiepską pogodę nie ma problemu, żeby wprowadzić rower do środka.

Wiecej u gastronautów http://www.gastronauci.pl/7385-cafe-skene-warszawa (w chwili wysyłania jeszcze mój wpis nie jest zaakceptowany) i na stronie
knajpy http://www.cafeskene.pl .

Niniejszym spieszę polecić :)

rmikke

Data: 2009-11-12 14:14:28
Autor: stefandora
Ryszard Mikke wrote:
Całkiem przypadkiem, szukając dziadów http://rmikke.bikestats.pl/index.php?did=250713 trafiłem na kawiarenkę przyjazną rowerzystom -
> [ciach]
Niniejszym spieszę polecić :)

W takim razie dodam również coś od siebie :)

Pracovnia http://pracovnia.pl//index.php zaprasza:
"Rowery? no problem! śmiało możecie wprowadzić je do środka (o ile aktualnie jest miejsce), lub przypiąć do kraty zaraz po wejściu do klubu."

Miejsce przetestowałam wielokrotnie - można zostawiać rowery wewnątrz przy wejściu, a nawet udało się znieść na dół gdy nie było zbyt tłumnie (bo miejsce jest w piwnicy).

Przy okazji chciałabym pochwalić sklep Piotr i Paweł na Tarchominie, którego dyrekcja na moją prośbę wymieniła stojaki na bardziej przyjazne. Nie jest to odwrócone U, jakie miałam na myśli, ale podczas moich ostatnich zakupów udało mi się spiąć koło/ramę/stojak.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-12 19:13:53
Autor: Beata Wielowińska
|waw| Miejsca przyjazne rowerzystom
dziękuję za pomoc. Beata.

[waw]Miejsce przyjazne rowerzystom - Cafe Skene