Miejsce zamieszkania a właściwy oddział US

Data: 2018-02-10 08:57:02
Autor: Mateusz Bogusz
Miejsce zamieszkania a właściwy oddział US
Kilka lat temu przeprowadziłem pod miasto na wieś. Zeznania roczne wysyłam ciągle do tego samego urzędu skarbowego w tym mieście, choć po latach naszło mnie że formalnie to mieszkam i jestem zameldowany w innym powiecie.

Czy powinienem coś zmieniać, odkręcać teraz? :-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-02-10 08:58:10
Autor: Liwiusz
[...]

Zmień na przyszłość, nie odkręcaj przeszłości.

--
Liwiusz

Data: 2018-02-11 11:32:48
Autor: witek
On 2/10/2018 1:57 AM, Mateusz Bogusz wrote:
[...]

Od nastepnego razu skladac tam gdzie mieszkasz.

Miejsce zamieszkania a właściwy oddział US