Miejsce zamieszkania, miejsce wykonywania pracy a VAT

Data: 2009-10-10 16:33:09
Autor: wombi
Miejsce zamieszkania, miejsce wykonywania pracy a VAT
bary white pisze:
witam,
chciałem w US zarejestrować się jako podatnik VAT w odpowiednim ze
względu na miejscu zamieszkania urzędzie. Tam powiedziano mi, że
ponieważ miejsce wykonywania działalności jest inne niż miejsce
zamieszkania (tzn inne województwo), powinienem zarejestrować się
właśnie tam. Dlaczego?
Podatki płacę chyba w miejscu zamieszkania, a nie miejsca wykonywania
pracy? Czy może się mylę... Bardzo proszę o pomoc/opinie

W ewidencji działalności gospodarczej jako miejsce wykonywania działalności - oprócz tego które już podałeś - podaj także "teren całego kraju". Tym sposobem będziesz mógł się zarejestrować jako podatnik VAT w   "swoim" US.

Data: 2009-10-14 00:50:59
Autor: koala
[...]

Od mniej więcej marca czy kwietnia już tego wpisu sie nie da zrobić - z racji którejśtam nowelizacji prawa - pani z EDG twierdziła, że "działalność na teranie całego kraju" jest teraz z definicji - co oczywiście nie pokrywa się z praktyką w US - otóż po pingpongu US-ów po updejcie EDG - musiałem w US napisać oświadczenie, że prowadzę działalność na terenie całego kraju (bo pani z EDG przy updejcie PKDów wpis takowy wycięła)

Pozdr,
Koala

Miejsce zamieszkania, miejsce wykonywania pracy a VAT