Miejskie B'TWINY z Decathlonu

Data: 2011-10-10 13:04:39
Autor: stepow
Miejskie B'TWINY z Decathlonu
Witam,

jeździ ktoś może rowerami B'TWIN Elops 3 lub Elops 5? Szukam czegoś na
miasto tzn. dojazdy do pracy i na zakupy. Przebiegi jakies 4 tys. przez
10 miesiecy w roku, po płaskim i nawet bez dziur. Szukam czegos
prostego, topornego, ok. 20 kg, nie musi miec wiele przelozen (wystarcza
3). Grunt zeby jezdzilo, wygladało przecietnie i nie rozpadlo sie
szybko. Moja Sparta ma juz ponad 20 lat i dalej jezdzi, lecz zaczyna
powoli wymagac inwestycji. Moze warto kupić cos nowego? Nie musi byc
takie trwale jak holender. Warto isc w te Decathlonowe wynalazki? Pozdrawiam,
Marek, Wroclaw
codziennie rowerem do pracy :-)

Data: 2011-10-10 17:40:20
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak

Użytkownik "stepow" <WYWAL_TO@.z.pl> napisał w wiadomości news:j6ujg8$25d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Elops 5 II jest w porządku - Wbudowane biegi w piastę, zabudowany łańcuch.

Elops 3 mało udany produkt. W tym sezonie właśnie tych najwięcej miałem do naprawy gwarancyjnej. Słabej jakości wolnobieg wyje jak szalony w 90% egzemplarzy. Hamulec rolkowy nieporozumienie i tragizm. Juz lepiej wziąć od niego Elops City.

Data: 2011-10-11 07:37:36
Autor: stepow
[...]

Dzięki za odpowiedź :-)

Pozdrawiam,