Miękki dowód rejestracyjny a wyja zd

Data: 2009-06-30 14:38:35
Autor: Dominik & Co
Miękki dowód rejestracyjny a wyja zd
Andrzej napisał(a):

- Czy mogę przedłużyć pozwolenie o kolejne 2 tyg. przed upływem jego
ważności (3.07 przedłużę do 17.07 i powiedzmy 9.07 do 31.07)?

Nie możesz. Przedłużyć można _jednorazowo_ o 14 dni.

http://www.bialystok.wsa.gov.pl/wybrane_orze/inne/II_708_08.html

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2009-06-30 14:46:44
Autor: Emka

Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce@invalid.com> napisał w wiadomości news:h2d10b$gu6$3inews.gazeta.pl...
Andrzej napisał(a):

[...]

A w jakim czasie wydz. komunikacji jest_zobowiązany_wystawić stały dowód rejestracyjny?

E.

Data: 2009-07-01 10:40:00
Autor: Dominik & Co
Emka napisał(a):

A w jakim czasie wydz. komunikacji jest_zobowiązany_wystawić stały dowód rejestracyjny?

AFAIK nie ma takiego terminu (po którym jest "zobowiązany").