Miękko do rowu :-)

Data: 2012-11-25 19:18:39
Autor: Tomasz Pyra
Miękko do rowu :-)
Mój onboard z 7 eliminacji Motul Rallyland Cup:
http://www.youtube.com/watch?v=wni_QTsUZeQ
Lądowanie w rowie w 9 minucie filmu - nie myślałem że będzie aż tak ślisko.

Data: 2012-11-25 19:44:11
Autor: szufla
Miękko do rowu :-)

Mój onboard z 7 eliminacji Motul Rallyland Cup:
http://www.youtube.com/watch?v=wni_QTsUZeQ
Lądowanie w rowie w 9 minucie filmu - nie myślałem że będzie aż tak ślisko.

LOL
Uważaj, żebys nie został Robertem Kubicą.

sz.

Data: 2012-11-25 20:03:16
Autor: ToMasz
Miękko do rowu :-)
W dniu 25.11.2012 19:44, szufla pisze:

[...]

ten dymek z maski, na filmie z hollywood zapowiadał by wybuch
:)
ToMasz

Miękko do rowu :-)