Miernik grubości lakieru

Data: 2009-03-16 15:57:19
Autor: GK
Miernik grubości lakieru
michawar pisze:
Witam.
Ponieważ jestem na etapie kupna samochodu i udało mi się wypożyczyć miernik grubości lakieru proszę o uwagi odnośnie jego używania. Jaka powinna być grubość lakieru fabrycznego, czy na każdym elemencie jest taka sama, czy jeden element może mieć różne grubości. Pozdrawiam.

Ogólnie zasada jest taka, z tego co sam wyczytałem, że grubość powłoki waha się między 100 a 200 mikrometrów (0,1 a 0,2 mm) w zależności od marki auta.
Auto z oryginalnym lakierem powinno mieć wszystkie elementy o zbliżonej do siebie wartości grubości lakieru.
Pozdrawiam,
Grzegorz

Miernik grubości lakieru