Miernik lakieru...

Data: 2010-01-18 03:19:28
Autor: złoty
Miernik lakieru...
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Witam.

Są sobie na allegro:
http://www.allegro.pl/item878793151_miernik_czujnik_grubosci_lakieru_gl1_audi_vw.html http://www.allegro.pl/item875097986_warszawa_miernik_tester_grubosci_lakieru_mgr_10.html Zna ktoś może te dwa wynalazki? Można im wierzyć? Czy to tylko pic na wodę, fotomontaż?

...nie parzac nawet na owe mierniki: pic na wode i fotomontaz. Nic Ci to nie pomoze...ZWLASZCZA przy nowszych autach malowanych tfu, tfu... wg eko-norm. Na kazdym elemencie inna grubosc. I to nie przy amatorskich lecz mierzona na profi miernikach. Nic niestety na razie nie zastapi oka doswiadczonego czlowieka. Jesli mozesz takiego zaprosic do ogladania..wypatrzy wiecej niz Twoj miernik ;) (wiem, wiem...przestarzaly jestem i na grupie z pewnoscia wielu znajdzie sie takich, ktorzy wszystko Ci powiedza o aucie na podst. fotek ktore wrzucisz :)  ). O dziwo jednak - na starszych egzemplarza mierniki raczej zdaja egzamin (heh..choc tez nie zawsze). No aleee.. kiedys to jeszcze produkowali samochody..a nie jednorazowki ;)

pzdr
A.

Data: 2010-01-18 15:03:29
Autor: kamil
Miernik lakieru...

"złoty" <goldnoname@gazeta.pl> wrote in message news:hj0gfn$4vh$1inews.gazeta.pl...

raczej zdaja egzamin (heh..choc tez nie zawsze). No aleee.. kiedys to jeszcze produkowali samochody..a nie jednorazowki ;)

Zieeew.. Co 10 lat to samo powtarza kolejne podrosniete pokolenie, a swiat kreci sie dalej bez katastrof. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-18 21:50:52
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Miernik lakieru...
kamil pisze:

[...]

Bo gdyby to było prawdą, to na ulicach widać by było i Pobiedy i NSU i nawet Fordy model T w jedynym słusznym kolorze.
A jakoś tego wszystkiego nie widać.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2010-01-18 22:42:29
Autor: sop3k
Miernik lakieru...
> [...]
> ..nie parzac nawet na owe mierniki: pic na wode i fotomontaz. Nic Ci to nie pomoze...ZWLASZCZA przy nowszych autach malowanych tfu, tfu... wg eko-norm. Na kazdym elemencie inna grubosc. I to nie przy amatorskich lecz mierzona na profi miernikach.

Jakos na wielu autach które sprawdzałem miernikiem, nie zauwazyłem takich ciekawych rozwiązań. Mam miernik z 1 linku. Sprawuje sie znakomicie. Przy kupnie mojego auta byl uzywany także miernik profesjonalny i różnice w stosunku do tego z linku nie były wieksze niz 10-15%.

--

Miernik lakieru...