Mierny bierny, ale wierny ....

Data: 2011-09-28 19:51:01
Autor: Endriu
Mierny bierny, ale wierny ....
POGARDA (Mgła 2) film Marii Dłużewskiej i Joanny Lichockiej 4/4
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-a55CvGdjTY#t=351s

"[...] Czy był wrak samoloty cięty - Nic mi na ten temat nie wiadomo aby wrak był cięty.  Nic mi nie  wiadomo aby srona rosyjska systematycznie niszczyła dowody [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-28 20:08:46
Autor: Endriu
Mierny bierny, ale wierny ....
[...]

Pierdolony mierny, wierny ale bierny skurwysyn usadzony w pobliżu szczytów
koryta ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-30 20:04:56
Autor: Heinzkalter
Mierny bierny, ale wierny ....

"Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote in message news:j5vnrl$l1a$1usenet.news.interia.pl...
[...]

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Wiemy wszyscy, że masz poważne problemy emocjonalne - ale nie musisz udowadniać calemu światu, że jesteś do tego niepelnosprawny umysłowo. To już wczesniej ustaliliśmy. Nastepnym razem zanim odkryjesz jakąś nową sensację, to zapisz ją sobie w zeszyciku. Jak przyjdzie wieczor to przed spaniem sobie poczytaj - uważaj żeby sobie tylko nie urwać.

Data: 2011-10-01 08:15:10
Autor: Endriu
Mierny bierny, ale wierny ....
Uciekaj głuptasku ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-01 21:50:08
Autor: Heinzkalter
Mierny bierny, ale wierny ....

"Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote in message news:j66b5f$hvu$1usenet.news.interia.pl...
Uciekaj głuptasku ....

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Ty uciekaj śmieciu. PLONK

Data: 2011-10-02 09:27:29
Autor: Endriu
Mierny bierny, ale wierny ....
Ty uciekaj śmieciu. PLONK

Śmieciem to jest twój minister Miller z jego załganymi tezami z
pseudoraportu ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-02 23:22:52
Autor: Heinzkalter
Mierny bierny, ale wierny ....

"Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote in message news:j693p5$ud9$2usenet.news.interia.pl...
[...]

Na takich jak ty robi sie kupę. Tyle, że chorym i ulomnym sie daruje.

Data: 2011-10-03 08:47:06
Autor: Endriu
Mierny bierny, ale wierny ....
Na takich jak ty robi sie kupę. Tyle, że chorym i ulomnym sie daruje.

Spadaj głuptasku.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Mierny bierny, ale wierny ....