Miesięcznica czyli "Dzień Świra".

Data: 2012-03-12 07:09:14
Autor: stevep
Miesięcznica czyli "Dzień Świra".
# Ponownie jest odgrzewany stary kotlet z rzekomym zagrożeniem życia  J.Kaczyńskiego. Okazją do kultywowania tego pieniactwa, było  upublicznienie adresu J.Kaczyńskiego, który napisany był w jego  oświadczeniu majątkowym i ukazał się na stronach Kancelarii Sejmu.  Oczywiście zaraz do tego została dorobiona teoria, że to wskazówka dla  ewentualnego zamachowca i poseł PiS Maks Kraczkowski tak to skomentował –  „Zabójstwo działacza PiS w Łodzi pokazuje, że wszelkie wskazówki, które  mogą pomóc ustalić miejsce zamieszkania osoby publicznej….”.
Ja wiem, że J.Kaczyński , wręcz marzy o zagrożeniu swojej osoby, ale mam  złą wiadomość dla prezesa PiS, nawet na zagrożenie życia trzeba sobie  zasłużyć, zresztą kto by się J.Kaczyńskim interesował, nawet go SB wręcz  olewało podczas stanu wojennego, bo był nic nie znaczącym pionkiem i tak  jest do dnia dzisiejszego. Wywoływana od czasu do czasu przez  PiS  paranoja  ”polowanie na J.Kaczyńskiego”, jest jedynie kontynuacją  błazenady PiS zapoczątkowanej w latach 2005- 7, gdzie na siłę szukano  wyimaginowanego wroga, agentów oraz szarych sieci.
Wypowiedź posła PiS, jedynie można rozważać w kategoriach łechtania  podupadającego ego prezesa PiS, który jako polityczny nieboszczyk jest  sztucznie utrzymywany przy życiu za pomocą kłamstw, że jeszcze coś znaczy  i jest zagrożeniem dla masonów, cyklistów i wszelkiej maści lewackich  bojówkarzy, skrytych parówkożerców i kogo tam jeszcze chory PiS umysł  wymyśli.
Od pewnego czasu jest zwiększona ochrona osobista J.Kaczyńskiego, a to  jedynie świadczy o paranoi w jakiej żyje prezes PiS, że ktoś czyha na jego  życie. PiS działa w sposób schematyczny i przewidywalny. Jeżeli pożądanego  medialnego rozgłosu nie odnosi Dzień PiS Świra, czyli miesięcznice,  Smoleńskie wrzuty A.Macierewicza z kolejnym „sensacyjnym” newsem”, czy  apele prezesa PiS „Tusk musi odejść”, a wszystkie pieniackie ataki  J.Kaczyńskiego na obecny rząd, są traktowane z przymrużeniem oka, to PiS  sięga po swoją Wunderwaffe – zagrożenie życia J.Kaczyńskiego i tak jest na  okrągło. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hpgld

--
stevep

Data: 2012-03-12 12:56:38
Autor: dante
Miesięcznica czyli "Dzień Świra".
Dnia Mon, 12 Mar 2012 07:09:14 +0100, stevep napisa(a):

# Ponownie jest odgrzewany stary kotlet z rzekomym zagroeniem ycia  J.Kaczyskiego. Okazj do kultywowania tego pieniactwa, byo  upublicznienie adresu J.Kaczyskiego, ktry napisany by w jego  owiadczeniu majtkowym i ukaza si na stronach Kancelarii Sejmu.  Oczywicie zaraz do tego zostaa dorobiona teoria, e to wskazwka dla  ewentualnego zamachowca i pose PiS Maks Kraczkowski tak to skomentowa   Zabjstwo dziaacza PiS w odzi pokazuje, e wszelkie wskazwki, ktre  mog pomc ustali miejsce zamieszkania osoby publicznej..
Ja wiem, e J.Kaczyski , wrcz marzy o zagroeniu swojej osoby, ale mam  z wiadomo dla prezesa PiS, nawet na zagroenie ycia trzeba sobie  zasuy, zreszt kto by si J.Kaczyskim interesowa, nawet go SB wrcz  olewao podczas stanu wojennego, bo by nic nie znaczcym pionkiem i tak  jest do dnia dzisiejszego. Wywoywana od czasu do czasu przez  PiS  paranoja  polowanie na J.Kaczyskiego, jest jedynie kontynuacj  bazenady PiS zapocztkowanej w latach 2005- 7, gdzie na si szukano  wyimaginowanego wroga, agentw oraz szarych sieci.
Wypowied posa PiS, jedynie mona rozwaa w kategoriach echtania  podupadajcego ego prezesa PiS, ktry jako polityczny nieboszczyk jest  sztucznie utrzymywany przy yciu za pomoc kamstw, e jeszcze co znaczy  i jest zagroeniem dla masonw, cyklistw i wszelkiej maci lewackich  bojwkarzy, skrytych parwkoercw i kogo tam jeszcze chory PiS umys  wymyli.
Od pewnego czasu jest zwikszona ochrona osobista J.Kaczyskiego, a to  jedynie wiadczy o paranoi w jakiej yje prezes PiS, e kto czyha na jego  ycie. PiS dziaa w sposb schematyczny i przewidywalny. Jeeli podanego  medialnego rozgosu nie odnosi Dzie PiS wira, czyli miesicznice,  Smoleskie wrzuty A.Macierewicza z kolejnym sensacyjnym newsem, czy  apele prezesa PiS Tusk musi odej, a wszystkie pieniackie ataki  J.Kaczyskiego na obecny rzd, s traktowane z przymrueniem oka, to PiS  siga po swoj Wunderwaffe zagroenie ycia J.Kaczyskiego i tak jest na  okrgo. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hpgld

Powiedz mi dlaczego tak mao znaczcy polityk zaprzta Twoja uwag.
Nie szkoda Ci atramentu?

Data: 2012-03-12 13:40:15
Autor: Grzegorz Z.
Miesięcznica czyli "Dzień Świra".
stevep napisa:

http://tiny.pl/hpgld

"Dzie wira" :)))))))

--
"Jak ju nie bd moga sobie sama nala tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjcie na tak sytuacj" M.Czubaszek

Miesięcznica czyli "Dzień Świra".