Miesięcznica czyli "Dzień Świra".

Data: 2012-03-12 12:56:38
Autor: dante
Miesięcznica czyli "Dzień Świra".
Dnia Mon, 12 Mar 2012 07:09:14 +0100, stevep napisał(a):

# Ponownie jest odgrzewany stary kotlet z rzekomym zagrożeniem życia  J.Kaczyńskiego. Okazją do kultywowania tego pieniactwa, było  upublicznienie adresu J.Kaczyńskiego, który napisany był w jego  oświadczeniu majątkowym i ukazał się na stronach Kancelarii Sejmu.  Oczywiście zaraz do tego została dorobiona teoria, że to wskazówka dla  ewentualnego zamachowca i poseł PiS Maks Kraczkowski tak to skomentował –  „Zabójstwo działacza PiS w Łodzi pokazuje, że wszelkie wskazówki, które  mogą pomóc ustalić miejsce zamieszkania osoby publicznej….”.
Ja wiem, że J.Kaczyński , wręcz marzy o zagrożeniu swojej osoby, ale mam  złą wiadomość dla prezesa PiS, nawet na zagrożenie życia trzeba sobie  zasłużyć, zresztą kto by się J.Kaczyńskim interesował, nawet go SB wręcz  olewało podczas stanu wojennego, bo był nic nie znaczącym pionkiem i tak  jest do dnia dzisiejszego. Wywoływana od czasu do czasu przez  PiS  paranoja  ”polowanie na J.Kaczyńskiego”, jest jedynie kontynuacją  błazenady PiS zapoczątkowanej w latach 2005- 7, gdzie na siłę szukano  wyimaginowanego wroga, agentów oraz szarych sieci.
Wypowiedź posła PiS, jedynie można rozważać w kategoriach łechtania  podupadającego ego prezesa PiS, który jako polityczny nieboszczyk jest  sztucznie utrzymywany przy życiu za pomocą kłamstw, że jeszcze coś znaczy  i jest zagrożeniem dla masonów, cyklistów i wszelkiej maści lewackich  bojówkarzy, skrytych parówkożerców i kogo tam jeszcze chory PiS umysł  wymyśli.
Od pewnego czasu jest zwiększona ochrona osobista J.Kaczyńskiego, a to  jedynie świadczy o paranoi w jakiej żyje prezes PiS, że ktoś czyha na jego  życie. PiS działa w sposób schematyczny i przewidywalny. Jeżeli pożądanego  medialnego rozgłosu nie odnosi Dzień PiS Świra, czyli miesięcznice,  Smoleńskie wrzuty A.Macierewicza z kolejnym „sensacyjnym” newsem”, czy  apele prezesa PiS „Tusk musi odejść”, a wszystkie pieniackie ataki  J.Kaczyńskiego na obecny rząd, są traktowane z przymrużeniem oka, to PiS  sięga po swoją Wunderwaffe – zagrożenie życia J.Kaczyńskiego i tak jest na  okrągło. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hpgld

Powiedz mi dlaczego tak mało znaczący polityk zaprząta Twoja uwagę.
Nie szkoda Ci atramentu?

Miesięcznica czyli "Dzień Świra".