Miesięcznica

Data: 2012-07-11 19:12:41
Autor: Przemysław M.
Miesięcznica

Sądziłem, że przegapiłem i nic się nie działo z okazji kolejnej
miesięcznicy. Okazało się, że "obchody" przeniosły się z Krakowskiego
Przedmieścia do Krakowa. http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,12106967,Napad_w_Krakowie__to_porachunki_kiboli_Wisly_i_Cracovii.html

Wierne PiS-wi zastępy przypomniały o sobie:

"Jak dowiedziała się "Gazeta Wyborcza", napadnięty we wtorek w centrum
Krakowa 28-latek to Mariusz M., ps. "Shogun" - członek grupy najbardziej
agresywnych kiboli Cracovii. Zaatakowali go fanatycy Wisły - tzw. Sharksi.
Na razie złapano jednego ze sprawców, drugiego policja ścigała przez całą
noc."

a następnie:

"Do restauracji najpierw wbiegł mężczyzna, a następnie dwóch napastników z
maczetami. Mieli kominiarki i byli bardzo agresywni - opowiada
czytelniczka, która była świadkiem napadu, do jakiego doszło wczoraj w
Krakowie. Jego sprawców szukało 100 policjantów, w obławie brał udział
śmigłowiec. Jednego z bandytów udało się złapać."

http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,12108546,Sprawcy_napadu_w_Krakowie_wpadli_z_maczetami_do_pizzerii.html

A Macierewicz wini o wszystko Tuska. --
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie
zrobi" - mkarwan - (c) Grzegorz Z.

Miesięcznica