Miesięcznica

Data: 2014-10-14 17:56:37
Autor: Stachu Chebel
Miesięcznica
Coś jakby ucichło w temacie. Czyżby Jaro uznał, że śmierć brata już do niczego mu się nie przyda? Była jakaś zadyma w tym temacie w Wawie? A tak z innej beki, to gratulacje dla latorośli ex-premiera. Ni ma to jak ..
No właśnie, jak to było? "Wygodne życie" czy coś w tych okolicach ?

A jeszcze z innej beki, to Głowa Państwa fandzoli o jakiejś tam "szarży polskiej". Szanowny Panie Prezydencie, z dumą oświadczam, że nie głosowałem na Pana. Zresztą na nikogo z Okrągłego Żłobu. Panie Prezydencie!!  Proszę z tą "szarżą" nie uwłaczać inteligencji Polaków.

Toż to się w PALE NIE MIEŚCI!!  Premier olewa wyborców (całe szczęście, że na wybory nie latam, bo plułbym se w pysk i przy porannym goleniu na ryj nie mógł bym se spojrzeć do lusterka), ot takie Okrągło-Żłobowe towarzycho nami rządzi.

Się jego mać rozpędziłem od Jara, poprzez Dona aż po Bronia. W 3 poopy miałbym jeszcze coś do powiedzenia naszym "włodarzom", ale jak na razie starczy. Służby specjalne zapewne kontrolują psp, no to niech wdadzą się w polemikę..  Żartuję, te żłoby ino mogą zablokować demokratycznie dostęp do internetu.

TFUUU !!!

Data: 2014-10-15 08:20:16
Autor: mkarwan
Miesięcznica
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:9bfdc340-6ecb-4eaa-be2c-031567323aa3googlegroups.com...
Coś jakby ucichło w temacie.
Czyżby Jaro uznał, że śmierć brata już do niczego mu się nie przyda?
Była jakaś zadyma w tym temacie w Wawie?

http://solidarni2010.pl/29112-54-miesiecznica-zamachu-smolenskiego-- -nasza-relacja.html

Miesięcznica