Mieso bobra jest smaczne...

Data: 2010-05-26 21:23:34
Autor: boukun
Mieso bobra jest smaczne...

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:ee22041f-75ce-4b32-8a69-6df46ef31f20q23g2000vba.googlegroups.com...
...a ogon bobra jest delikatesem !

Bobra piecze sie, lub dusi w smietanie, jak krolika, a smakuje lepiej,
niz nutria.

Dawniej, bobr, byl traktowany, jak ryba ( ZYJE W WODZIE) i mogl byc
spozywany w dniach postu.

Polecam ...!!!

Musialo byc swietnie, kiedy bobry zyly jeszcze za króla Krzywoustego w mojej jeleniogórskiej rzece Bóbr... Szkoda, ze jak ja dorastalem, nie moglem polowac na bobry...

boukun

Data: 2010-05-26 12:26:48
Autor: Marek
Mieso bobra jest smaczne...
On 26 Maj, 21:23, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:ee22041f-75ce-4b32-8a69-6df46ef31f20q23g2000vba.googlegroups.com...

> [...]

jeleniogórskiej rzece Bóbr... Szkoda, ze jak ja dorastalem, nie moglem polowac

Z polowaniem zawsze sa klopoty... zastanow sie nad klusowaniem...

Data: 2010-05-26 16:10:06
Autor: Old Speckled Hen
Mieso bobra jest smaczne...
ale w zamian narznales zywca w rzezni lysy idioto