Mieso bobra jest smaczne...

Data: 2010-05-26 21:30:43
Autor: Grzegorz Z.
Mieso bobra jest smaczne...
Dnia Wed, 26 May 2010 12:19:13 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

...a ogon bobra jest delikatesem !

Bobra piecze sie, lub dusi w smietanie, jak krolika, a smakuje lepiej,
niz nutria.

Dawniej, bobr, byl traktowany, jak ryba ( ZYJE W WODZIE) i mogl byc
spozywany w dniach postu.

Polecam ...!!!

Dawniej? A czy czasem w nieomylnym "słowie bożym" nie jest zaliczany do
ryb?

Data: 2010-05-26 12:32:49
Autor: Marek
Mieso bobra jest smaczne...
On 26 Maj, 21:30, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> spozywany w dniach postu.

> Polecam ...!!!

Dawniej? A czy czasem w nieomylnym "słowie bożym" nie jest zaliczany do

To jest pytanie zbyt szczegolowe...nie jestem kompetentny...

Mieso bobra jest smaczne...