Mieszanie olejow silnikowych

Data: 2010-04-22 15:16:25
Autor: DingDong
Mieszanie olejow silnikowych
Witam,
mam watpliwosc czy moge zmieszac ze soba okolo 1 litra Mobila 1 5w50 (zostal po poprzedniej wymianie) i okolo 3 litrow Mobil 1 0w40. Oba syntetyki oraz spelniaja norme VW 505.

Pozdrawiam,

Data: 2010-04-22 13:17:58
Autor: to
DingDong wrote:

mam watpliwosc czy moge zmieszac ze soba okolo 1 litra Mobila 1 5w50
(zostal po poprzedniej wymianie) i okolo 3 litrow Mobil 1 0w40. Oba
syntetyki oraz spelniaja norme VW 505.

Broń boże, zmieszane razem zmienią się w Obcego, który Cię pożre.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-22 15:30:26
Autor: bratPit[pr]
[...]

nie, w obcego zmieniają się półsyntetyki,
syntetyki generują czarną dziurę, która gwałtownie zaczyna się powiększać i wsysać całą ziemię do wnętrza, powodując kataklizm na skalę co najmniej układu słonecznego,

brat

Data: 2010-04-22 15:41:06
Autor: MarcinJM
DingDong pisze:
Witam,
mam watpliwosc czy moge zmieszac ze soba okolo 1 litra Mobila 1 5w50 (zostal po poprzedniej wymianie) i okolo 3 litrow Mobil 1 0w40. Oba syntetyki oraz spelniaja norme VW 505.

Smialo mieszaj, bez obaw. NIe ma prawa sie nic dziac. obecnie oleje sa w 100% mieszalne.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-04-22 22:50:34
Autor: Michał
DingDong <mt@%terefere%poczta%;:%.onet%blabla%.pl> napisał(a):
Witam,
mam watpliwosc czy moge zmieszac ze soba okolo 1 litra Mobila 1 5w50 (zostal po poprzedniej wymianie) i okolo 3 litrow Mobil 1 0w40. Oba syntetyki oraz spelniaja norme VW 505.

Ja nie miałem obaw mieszaj±c Mobile 1 mineralny - 2 litry,
z tym co zostało (ze 3 litry) w silniku (bo mi 2 litry znikło, lub nie było), Elfa półsyntetyka.

Ale jak się mój brak obaw skończy - się okaże :) na razie jeĽdzi.

pozdrawiam.

--

Mieszanie olejow silnikowych