Mieszanie olejow silnikowych

Data: 2010-04-22 22:50:34
Autor: Michał
Mieszanie olejow silnikowych
DingDong <mt@%terefere%poczta%;:%.onet%blabla%.pl> napisał(a):
Witam,
mam watpliwosc czy moge zmieszac ze soba okolo 1 litra Mobila 1 5w50 (zostal po poprzedniej wymianie) i okolo 3 litrow Mobil 1 0w40. Oba syntetyki oraz spelniaja norme VW 505.

Ja nie miałem obaw mieszając Mobile 1 mineralny - 2 litry,
z tym co zostało (ze 3 litry) w silniku (bo mi 2 litry znikło, lub nie było), Elfa półsyntetyka.

Ale jak się mój brak obaw skończy - się okaże :) na razie jeździ.

pozdrawiam.

--

Mieszanie olejow silnikowych