Mieszkacy Doniecka chcieli zlinczowa obroc lotniska

Data: 2015-01-22 14:25:58
Autor: El Comandante
Mieszkacy Doniecka chcieli zlinczowa obroc lotniska
Separatyci przywo mieszkacom "winnego" ostrzau przystanku w Doniecku

Prorosyjscy separatyci oskaraj o porann eksplozj pocisku na przystanku trolejbusowym w Doniecku ukraisk armi. Przywieli na miejsce tragedii jednego z wzitych do niewoli "cyborgw", jak nazywaj obrocw donieckiego lotniska. Mieszkacy miasta ubliali mu, kopali go i opluwali.

Film dokumentujcy t scen zamiecia na swoim kanale na Youtube, kontrolowana przez separatystw, telewizja internetowa Noworossija TV. Z opisu wynika, e doprowadzony jeniec to Oeh Micak, komendant jednej z ukraiskich brygad.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Separatysci-przywoza-mieszkancom-winnego-ostrzalu-przystanku-w-Doniecku,wid,17197175,wiadomosc.html

Data: 2015-01-24 12:02:09
Autor: Patriota
W dniu 2015-01-22 o 14:25, El Comandante pisze:
[...]

Kiedy kto ich pewnie z tego rozliczy. Zachowali si jak zwyke dzikusy wystawiajc onierza na lincz.

Data: 2015-01-24 12:10:04
Autor: A. Filip
Mieszkańcy Doniecka chcieli zli nczować obrońcę lotniska
Patriota <czu@kre.ru> pisze:
W dniu 2015-01-22 o 14:25, El Comandante pisze:
Separatyści przywożą mieszkańcom "winnego" ostrzału przystanku w Doniecku

Prorosyjscy separatyści oskarżają o poranną eksplozję pocisku na
przystanku trolejbusowym w Doniecku ukraińską armię. Przywieźli na
miejsce tragedii jednego z wziętych do niewoli "cyborgów", jak
nazywają obrońców donieckiego lotniska. Mieszkańcy miasta ubliżali
mu, kopali go i opluwali.

Film dokumentujący tę scenę zamieściła na swoim kanale na Youtube,
kontrolowana przez separatystów, telewizja internetowa Noworossija
TV. Z opisu wynika, że doprowadzony jeniec to Ołeh Micak, komendant
jednej z ukraińskich brygad.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Separatysci-przywoza-mieszkancom-winnego-ostrzalu-przystanku-w-Doniecku,wid,17197175,wiadomosc.html

Kiedyś ktoś ich pewnie z tego rozliczy. Zachowali się jak zwykłe
dzikusy wystawiając żołnierza na lincz.

Senat USA kiedyś tam przeprosił za lincze na "czarnuchach" tylko że poczekał aż
tyle że nie było już kogo karać.  Rozliczyć "moralnie" może, rozliczyć karnie
to co najwyżej płotki bo "nie płotki" w prawie każdym scenariuszu zwieją do Rosji.

https://en.wikipedia.org/wiki/Lynching_in_the_United_States

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Ręce biorą jedno, a rozum tysiące.  (Przysłowie kazachskie)

Data: 2015-01-24 12:16:58
Autor: Patriota
W dniu 2015-01-24 o 12:10, A. Filip pisze:
Patriota <czu@kre.ru> pisze:
> [...]

| Federal anti-lynching law. Anti-lynching bills that passed the House were
| defeated by filibusters by powerful Southern Democratic senators.

To akurat nijak się  nie ma do międzynarodowego prawa które nakazuje chronić zdrowie i  życie wziętych do niewoli jeńców.

Data: 2015-01-24 12:26:41
Autor: A. Filip
Patriota <czu@kre.ru> pisze:
> [...]

To akurat nijak się  nie ma do międzynarodowego prawa które nakazuje
chronić zdrowie i  życie wziętych do niewoli jeńców.

A Doniecka i Ługańska Republika Ludowa podpisały odpowiednie konwencje
międzynarodowe?  Dadzą im takie konwencje _formalnie_ podpisać? :-)
Ty piszesz zasadniczo co im może zrobić Kijów  _jeśli przegrają i zostaną złapani_.
Wiec propagandę w duchu "to źli ludzie są" robisz niezłą ale propaganda
"poddać się Kijowowi nie warto" wychodzi ci nie słabsza :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Jeden dzień grzechu – rok skruchy.  (Przysłowie abisyńskie)

Data: 2015-01-24 15:51:29
Autor: Patriota
W dniu 2015-01-24 o 12:26, A. Filip pisze:

[...]

Nie tylko podpis, ale nawet nieznajomość tego prawa nie zwalnia winnych z odpowiedzialności za jego łamanie.

Oczywista sprawa że jest to qrestwo, ale czym innym był, chociażby Proces Norymberski, gdzie to stroną oskarżającą i zarazem sędzią był zwycięzca, jedna ze stron w tamtej wojnie?

Ja, mnie raczej do tego nie mieszaj, jedyne co mnie w tym zdarzeniu razi to tylko etyka, żołnierz wzięty do niewoli nie powinien być tak traktowany.

Data: 2015-01-24 17:54:46
Autor: Lord Donald
Mieszkańcy Doniecka chcieli zlinczowa ć obrońcę lotniska
Jak przegrają to Banderowcy zakopią ich w masowych grobach, w dołach z wapnem, taka jest banderowska taktyka traktowania jeńców, czysto Nazistowska, banderowcy udowodnili to na jesieni pozostawiając masę masowych grobów na terenach które wcześniej okupowali. Po za tym taki banderowski bandzior który strzela w cywilny autobus z dziećmi zasługuje na większą karę niż tylko publiczne obelgi.

Data: 2015-01-25 09:11:33
Autor: Patriota
W dniu 2015-01-24 o 17:54, Lord Donald pisze:
[...]

Mają to jak w banku... Jednak słysząc że  obrońcy Wschodniej Ukrainy (ŁRL, DRL)  próbują naśladować metody stosowane przez banderowską dzicz na usługach jankesów, to moja sympatia do nich dostała porządnego kopa.

Data: 2015-01-24 20:07:48
Autor: El Comandante
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:m9vu2p$4hc$1speranza.aioe.org...
[...]

Wymylasz, chronili go jak mogli, onierz z Doniecka chroni jeca swoim ciaem i szybko go zapakowa do samochodu, eby go ludno nie zlinczowaa...

boukun

Data: 2015-01-25 09:12:08
Autor: Patriota
W dniu 2015-01-24 o 20:07, El Comandante pisze:

[...]

Mam  nadziej e jest wanie tak jak piszesz..  W sumie wszystkiego co widziaem to jaka pojedyncza babka prbowaa wymierza sprawiedliwo.

Mieszkacy Doniecka chcieli zlinczowa obroc lotniska