Mieszkanie emeryta opanowa³y... rowery

Data: 2009-07-15 04:58:43
Autor: Szprota aka Stefandora
Mieszkanie emeryta opanowa³y... rowery
Niez³e, najbardziej podoba mi siê lampka na biurko i zegary ¶cienne :)
http://tnij.org/rowerowe_mieszkanie

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-07-15 14:09:25
Autor: Grzenio
Mieszkanie emeryta opanowa³y... rowery
Niez³e, najbardziej podoba mi siê lampka na biurko i zegary ¶cienne :)
--
Pzdr,
Dorota.

mi klamki - poprostu bomba
pozdrawiam
Grzenio

Data: 2009-07-15 14:32:09
Autor: ikov
Grzenio pisze:
Niez³e, najbardziej podoba mi siê lampka na biurko i zegary ¶cienne :)

mi klamki - poprostu bomba

Zwrócili¶cie uwagê na "trofeum ³owieckie" z siode³ka i kierownicy-baranka? Kto¶ ma niez³± fantazjê.

Data: 2009-07-15 14:44:06
Autor: Grzenio
Mieszkanie emeryta opanowa³y... rowery
Zwrócili¶cie uwagê na "trofeum ³owieckie" z siode³ka i
kierownicy-baranka? Kto¶ ma niez³± fantazjê.

tak, tylko czemu 'trofeum ³owieckie' czyzby upolowal dziadek kolarza :)

Data: 2009-07-15 12:58:38
Autor: Ryszard Mikke
Mieszkanie emeryta opanowa³y... rowery
Grzenio <grzegorz@ankar.pl> napisa³(a):
> Zwrócili¶cie uwagê na "trofeum ³owieckie" z siode³ka i
> kierownicy-baranka? Kto¶ ma niez³± fantazjê.

tak, tylko czemu 'trofeum ³owieckie' czyzby upolowal dziadek kolarza :)

Raczej kolarkê.

rmikke

Data: 2009-07-15 14:43:43
Autor: Raist
Mieszkanie emeryta opanowa³y... rowery
U¿ytkownik "Grzenio" <grzegorz@ankar.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h3kjcu$qch$1nemesis.news.neostrada.pl...
tak, tylko czemu 'trofeum ³owieckie' czyzby upolowal dziadek kolarza :)

ja mysle, ze w tym przypadku wygra³a... dupa ;)

Raist

Mieszkanie emeryta opanowa³y... rowery