Mieszkanie kwaterunkowe

Data: 2013-01-05 09:56:06
Autor: Madoniowie
Mieszkanie kwaterunkowe
Odziedziczyłem mieszkanie z lokatorami, którzy dostali tam przydział za dawnych czasów. Czynsz płac±, powiedzmy, daleki od rynkowego, bo nie wolno go podnie¶æ ponad 3% warto¶ci odtworzeniowej. W tej sytuacji dotyczy mnie to samo, co przy wynajmie na podstawie umowy najmu? Tzn. ryczałt bodaj 8,5% lub na zasadach ogólnych?

--
Pozdrawiam, Przemek

Data: 2013-01-07 08:19:00
Autor: jureq
Mieszkanie kwaterunkowe
Dnia Sat, 05 Jan 2013 09:56:06 +0100, Madoniowie napisaƂ(a):

W tej sytuacji
dotyczy mnie to samo, co przy wynajmie na podstawie umowy najmu?

A dlaczego nie? To przecieĆŒ jest umowa najmu.

Data: 2013-01-07 21:38:17
Autor: Madoniowie
Mieszkanie kwaterunkowe
W dniu i godzinie 2013-01-07 09:19, *jureq* napisaƂ(a):
Dnia Sat, 05 Jan 2013 09:56:06 +0100, Madoniowie napisaƂ(a):

W tej sytuacji
dotyczy mnie to samo, co przy wynajmie na podstawie umowy najmu?

A dlaczego nie? To przecieĆŒ jest umowa najmu.

No wƂaƛnie nie jest. A przynajmniej ani ja, ani poprzedni wƂaƛciciel ĆŒadnej umowy nie mamy, a lokatorzy zamieszkali wbrew naszej woli.

--
Pozdrawiam, Przemek

Mieszkanie kwaterunkowe