Mieszkanie od dewelopera kupujesz 'razem z projektem'.

Data: 2009-11-02 13:50:00
Autor: ±ćęłń󶿼
Mieszkanie od dewelopera kupujesz 'razem z projektem'.
Zgubiłem gdzies link do orzeczenia? artykułu? w którym jasno jest napisane, że deweloper - czyli sprzedawca lokalu - ponosi w ramach
gwarancji/rękojmi odpowiedzialno¶ć także za projekt, według którego wznoszony był budynek.
Szukam i szukam, jaka¶ podpowiedĽ?
THX

Data: 2009-11-02 19:30:56
Autor: Robert Tomasik
Mieszkanie od dewelopera kupujesz 'razem z projektem'.
Użytkownik "±ćęłń󶿼" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomo¶ci news:hcmlsa$f84$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A w jakim zakresie ma on za ten projekt odpowiadać? Bo wydaje misię, że odpowiada za lokal.

Mieszkanie od dewelopera kupujesz 'razem z projektem'.