Mieszkanie spoldzielcze

Data: 2010-12-31 19:17:26
Autor: animka
Mieszkanie spoldzielcze
W dniu 2010-12-31 18:11, FlashT pisze:
Witam,
Mam taki problem. Ojciec mojej dziewczyny zmarl jakies 2 lata temu. Zostala matka, ktora jest alkoholiczka i w ogole ciezko sie z nia dogadac - zlosliwa jedza. Mowi, ze wymeldowala moja dziewczyne (bez jej wiedzy). Czy to w ogole mozliwe? Jak jest ze spadkiem po ojcu? Nie nalezy jej sie polowa mieszkania?

Nie mogła córki sama wymeldować. Córka by dostała pisemko, żeby przyjść z dowodem osobistym.

--
animka

Data: 2010-12-31 12:28:49
Autor: witek
Mieszkanie spoldzielcze
On 12/31/2010 12:17 PM, animka wrote:
[...]

o ile pisemko w ogole do nie dotarło a nie wylądowało w koszy na śmieci.
po za tym skÄ…d wiesz gdzie dziewczyna mieszka.

Data: 2010-12-31 18:33:07
Autor: PioPio
Mieszkanie spoldzielcze

Nie mog=C5=82a c=C3=B3rki sama wymeldowa=C4=87. C=C3=B3rka by dosta=C5=82=
a pisemko, =C5=BCeby przyj=C5=9B=C4=87=20
z dowodem osobistym.

-- =20
animka

Animko, nie wprowadzaj w b³±d. Mo¿na bez problemów wymeldowaæ osobê z mieszkania. Sk³ada siê wniosek w urzêdzie miasta/gminy o wymeldowanie a nastêpnie trzeba
siê zg³osiæ i zostaæ przes³uchanym na t± okoliczno¶æ. Na tej podstawie jaki¶
tam naczelnik czy inny urzêdnik potwierdza wymeldowanie. Tak± procedurê przechodzi³a niedawno moja te¶ciowa, która kupi³a mieszkanie i
z dawn± w³±¶cicielk± urwa³ siê kontakt a zosta³o kilka osób zameldowanych w
ich mieszkaniu. Wymeldowa³a ich wszystkich i teraz ¿aden z nich tam
zameldowany nie jest. Nie s±dzê, ¿eby o tym wiedzieli poniewa¿ jedynym adresem
jakim dysponuje urz±d jest ten, który pojawia siê w adresie zameldowania i
¿adnych pism z tym zwi±zanych nie by³o. --

Data: 2011-01-01 12:13:07
Autor: rmrmg
Mieszkanie spoldzielcze
Dnia Fri, 31 Dec 2010 18:33:07 +0000, PioPio napisał(a):

Animko, nie wprowadzaj w błąd. Można bez problemów wymeldować osobę z
mieszkania.

A co to daje? Rozumiem, że wymeldowanie kogoś może organiczyć częstość wyzyty policji czy pism od urzędów do tej osoby. Coś jeszcze się na tym zyskuje?

Poczytałem sobie troche ustawę o ewdinecji ludności i nie znalazłem dobrego powodu do wymelgowania ale mam kilka pytań teoretycznych:

1. Jak to się stało, że takie "cudo" istnieje w miarę cywlizowanym kraju?
Szczególnie chodzi mi o art. 10 (do tych którzy pojechali na święta do rodziny: meldowaliście się od razu w wigilie czy w pierwszy dzień po BN?) i 11 (brakuje tylko wymogu przekazywania informacji o preferencjach seksualnych i wykształceniu a nie, nie brakuje, to drugie już jest).

2. Mieszkam z babcią w starym domu na odludziu, zameldowany jestem u siostry. Babcia umiera, siostra chce sprzedać mieszkanie i mnie wymeldowuje. Domek babci nie ma wartości, spadkobierców jest wielu i daleko. Nikt nie chce zrobić postępowania spadkowego ani też nikt nie chce mnie stamtąd wygonić (ani w ogóle ruszyć palcem w tej sprawie). Więc łamie art. 5 ustawy ale nie mogę się zameldować bo nie mogę spełnić wymagań art 9. ust. 2a (prawo do lokalu). Co w takiej sytuacji?
Mogę zameldować się na mniej niż 3 miesiące i co taki czas przedłuzać, ale nie do końca pozwala na to art 8. Jest jakieś prawne wyjście z tego?

A teraz pytanie praktyczne, czy ktoś z was zna kogoś kto wypełnia przepisy związane z meldowaniem się na pobyt czasowy (pomijająć osoby nie ruszające się z domu, pozbawione rodziny, korzystające wyłacznie z hoteli)?

Data: 2011-01-01 10:34:06
Autor: witek
Mieszkanie spoldzielcze
On 1/1/2011 6:13 AM, rmrmg wrote:
[...]

np. kopanie sie z koniem w spoldzielni, ze skoro zameldowanych jest 5 osob, to za 5 osob nalezy placic za smieci.

po za tym jak zawita komornik, bo znalazł ten adres w biurze meldunkowym, to sie troche nachodzisz, zanim ci komornik zwolni zajete rzeczy

w "normalnych warunkach" raczej niewiele to zmienia

[...]

a doczytales do art w okolicach 18 -21 na temat wyjazdow turystycznych?
po za tym masz racje.

2. Mieszkam z babciÄ… w starym domu na odludziu, zameldowany jestem u
[...]

tak samo jak mozna kogos wymeldowac w trybie administracyjnym, tak samo mozesz w trybie administracyjnym sie zameldowac.
skladasz wniosek o zameldowanie bo tam mieszkasz. koniec kropka.

sporo osób.

Data: 2011-01-01 17:18:51
Autor: rmrmg
Mieszkanie spoldzielcze
Dnia Sat, 01 Jan 2011 10:34:06 -0600, witek napisał(a):

a doczytales do art w okolicach 18 -21 na temat wyjazdow turystycznych?

faktycznie, art. 19. Ale dalej wygląda, że rejestrując się w hotelu, trzeba (art. 18) podać litanie danych (art 12 i 13 -> art 11). Nikt nigdy w żadnym hotelu nie pytał mnie o stan cywilny, wykształcenie itp. Poza tym, ciekawi mnie bardzo co to takiego(cytując za ustawą): "dane osobowe: [...] 16) o wykształceniu"?

mozna kogos wymeldowac w trybie administracyjnym,

ok, art. 15 ust 2. Gmina z urzędu lub na wniosek strony może wymeldować

tak samo mozesz w trybie administracyjnym sie zameldowac.

Tego w ustawie znaleźć nie mogę. Natomiast art 9 ust 2a ciągle rzuca mi się w oczy.

Data: 2011-01-01 13:06:09
Autor: witek
Mieszkanie spoldzielcze
On 1/1/2011 11:18 AM, rmrmg wrote:
[...]

bo ustawa odstaje od rzeczywistosci.
Kiedys te wszystkie dane byly w dowodzie, wiec zamedlowanie sie polegało na pokazaniu dowodu, z którego sobie te dane spisywali.
I dalej tak zostało. pokazujesz dowod, az ustawa mowi co innego, kto by sie tym przejmował.

Poza tym, ciekawi mnie bardzo co to takiego(cytujÄ…c za ustawÄ…): "dane
osobowe: [...] 16) o wykształceniu"?

[...]

siÄ™ w oczy.

No bo nie ma tak wprost
W trybie administracyjnym MOGĄ cie wymeldować. czyli bez pytania cie o zdanie. i inicjatywa moze nalezec do urzedu, który sam z siebie moze taką procedure zacząć.

zameldowanie jednak wymaga rozpoczecia po twojej stronie. ktos wniosek musi zlozyc.
ten ktos moze byc:

art 11.2
W zastępstwie osoby obowiązanej do zameldowania się czynności zgłoszenia
danych może dokonać członek rodziny, opiekun ustawowy lub faktyczny albo
inna osoba.

urzad czyli policja moze cie najwyzej sam z siebie ukarac mandatem za brak zameldowania, ale sam cie nie zamelduje.

9.2a obowiazuje przy zameldowaniu ponad trzy miesiace, ale nawet i tam jest haslo "decyzja administracyjna", ktora jak najbardziej moze byc podstawa do zameldowania o ile wczesniej sam taki wniosek o zameldowanie złozysz.

Swego czasu mieli niezly problem z wesołkiem, którzy złożył wniosek o zameldowanie na peronie 3-cim dworca PKP we Wrocławiu. Przez parę miesiecy sie wozili z podstawą do odmowy zameldowania w miejscu gdzie mieszka.
W koncu znalezli podstawe: nie ma takiego adresu w ewidencji.

Data: 2011-01-02 13:32:46
Autor: rmrmg
Mieszkanie spoldzielcze
Dnia Sat, 01 Jan 2011 13:06:09 -0600, witek napisał(a):

[...]

Można powtórzyć pytaniez pierwszego mojego postu w tym wątku, czy ktoś zna kogoś kto przestrzega w pełni tych przepisów?

W trybie administracyjnym MOGĄ cie wymeldować.

tak, art. 15 ust 2. Gmina z urzÄ™du lub na wniosek strony może wymeldować
zameldowanie jednak wymaga rozpoczecia po twojej stronie.

Tak, ale nie o to chodzi.
9.2a obowiazuje przy zameldowaniu ponad trzy miesiace, ale nawet i tam
jest haslo "decyzja administracyjna", ktora jak najbardziej moze byc
podstawa do zameldowania o ile wczesniej sam taki wniosek o zameldowanie

Nie. Art 9 ust 2a:
 "Przy zameldowaniu [...] należy przedstawić potwierdzenie pobytu w lokalu osoby zgÅ‚aszajÄ…cej pobyt"

Sprawa prosta potrzeuje potwierdzenia ale nie od byle kogo lecz od:
"właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu"

Właściciela nie ma, jest stado spadkobierców. Swoją drogą co to jest tytuł prawny do lokalu? Jest gdzieś jakaś definicja tytułu prawnego do lokalu? "Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być umowa cywilno-
prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu."

Decyzja administracyjna może być _potwierdzeniem_ tytułu prawnego do lokalu, może być też inny dokument. Czy jak przyjde w takiej sytuacji do urzędu gminy to ten mi wyda tytuł prawny do lokalu w formie decyzji administracyjnej?
Znowu wraca problem definicji tytułu prawnego do lokalu.

Data: 2011-01-02 11:38:41
Autor: witek
Mieszkanie spoldzielcze
On 1/2/2011 7:32 AM, rmrmg wrote:
[...]

tak, art. 15 ust 2. Gmina z urzędu lub na wniosek strony może wymeldować

[...]

lokalu osoby zgłaszającej pobyt"

[...]

Skoro mieszkasz, to idz do urzedu złóż wniosek o zameldowanie i zobacz co sie stanie.
Dostaniesz potwierdzenie złożenia wniosku i cześć. Dalej niech sie urząd martwi.
Tylko po co ci to zameldowanie.
Jak będziesz chciało to do końca rozwiazac to pewnie skonycz sie tym, ze to ty bedziesz musiał składać w sądzie wniosek o stwierdzenie nabycia spadku, potem dorwać chociaż jednego spadkobiercę, który ci się popsize na wniosku, ze mieszkasz. Odmówic może, ale to jest wykroczenie i znowu bedziesz musiał wejśc na ścieżkę wojenną.
Najpierw zobacz co na to urząd, nie jestes pierwszy ani ostatni, który tak mieszka i oni powinni wiedziec co z tym zrobic.

Data: 2011-01-03 01:06:38
Autor: rmrmg
Mieszkanie spoldzielcze
Dnia Sun, 02 Jan 2011 11:38:41 -0600, witek napisał(a):

Skoro mieszkasz, to idz do urzedu złóż wniosek o zameldowanie i zobacz

Nie mam takiej możliwości, jak napisałem w pierwszym swym poście są to rozważania teoretyczne. W tym wypadku chodzi o pokazanie, że w niektórych sytuacjach mimo szczerych chęci nie da się tej barbarzyńskiej ustawy przestrzegać.
Tylko po co ci to zameldowanie.

No właśnie po co?

dorwać chociaż jednego spadkobiercę, który ci się popsize
na wniosku, ze mieszkasz. Odmówic może, ale to jest wykroczenie

A skąd ma wiedzieć, że mieszkam? Postawmy się w sytuacji spadkobiercy: przychodzi do mnie człowiek z drugiego końca Polski i mówi mi, że mieszka w mieszkaniu mojej babci i każe to sobie potwierdzić. Nie wiem czy tak jest naprawde dlaczego miałbym podpisywać?

nie jestes pierwszy ani ostatni, który tak mieszka i oni powinni
wiedziec co z tym zrobic.

Znam jedną osobę która miała adres zameldowania w którym nie mieszkała i adres zamieszkania w którym nie mogła się zameldować. Szczęście, że była właścicielem lokalu zameldowania głównym problemem była poczta przychodząca na adres zameldowania. Wracając do pytania po co meldunek. W kodeksie cywilnym jest adres zamieszkania, zamiast bazować na tym, jest potworna ustawa o ewidencji ludności której nikt nie przestrzega (kto wymaga/podaje wszystkie określone w ustawie dane przy rejestracji w hotelu?), której niekiedy nie da się przestrzegać mimo szczerych chęci (opisywana w wątku sytuacja oraz znajoma która nie mieszka pod adresem zameldowania w jej wypadku jak pamiętam problem był w prawie budowlanym ale opowieść była w stylu sci-
fi). Co ta ustawa właściwie daje? Czy nie sensowniejsze byłoby rozwinięcie kodeksu cywilnego tj. podawać w urzędzie gminy adres korespondencyjny i już, zamiast adresu zameldowania. Urzędy wiedziałyby gdzie kierować korespondencje. Możnaby dla chętnych wprowadzić tymczasowy adres korespondencyjny aby uniknąc problemów związanych z fikcją doreńczeniową przy dłuższych wyjazdach. Tyle, według mnie wystarczy. Nie wiem po co urzędom lista hoteli jakie zwiedziłem i wszelkich nieturystycznych wyjazdów krajowych i dłuższych zagranicznych.

Data: 2011-01-02 19:35:52
Autor: witek
Mieszkanie spoldzielcze
On 1/2/2011 7:06 PM, rmrmg wrote:
[...]

dac to sie da, tylko czasami zajmie to trochÄ™ czasu.
ta akurat jest najprostsza z ustaw.

Tylko po co ci to zameldowanie.

No właśnie po co?

nie mam pojecia.

dorwać chociaż jednego spadkobiercę, który ci się popsize
na wniosku, ze mieszkasz. Odmówic może, ale to jest wykroczenie

A skąd ma wiedzieć, że mieszkam?

to jego mieszkanie, wiec niech sie dowie.

[...]

bo musisz.
jesli nie podpiszesz a mieszka, to bekniesz z kodeksu wykroczen, bo utrudniasz mu zameldowanie sie.
wiec w twaim interesie jest dowiedzenie sie czy mieszka w twojej własnosci i potwierdzenie stanu faktycznego.

oczywiscie jak nie bylo postepowania spadkowego, to masz argument, ze niech ci wykaze, ze jestes włascicielem, czyli de facto bedzie musiał zlozyc do sądu wniosek o stwierdzenie nabycia spadku, potem ci go podsunać pod nos, a jak odmówisz potwierdzenia faktu, ze mieszka, to pozostaje mu złożyć zawiadomienie na najblizszym posterunku policji.
fakt, ze pare lat moze potrwac :), ale sie da.

on jest czysty wniosek o zamledowanie złożył w terminie. :)

[...]

przychodzÄ…ca na adres zameldowania.

czemu nie mogła sie zameldowac?

WracajÄ…c do pytania po co meldunek.

do wsparcia innych ustaw tez pisanych za głebokiej komuny.
Gdyby go zliwkidowac jednym posunieciem, to od cholery innych ustaw runie i jak narazie nikomu nie chce sie tego ruszac.

Chocby głupie becikowe, przysługuje w miejscu zameldowania.
Zdaje sie, ze samochod tez dało sie zarejestrowac tylko w miejscu zameldowania. Cos zdaje sie zmieniło ostatnio.
Paszport wyrobisz tylko w miesjcu zameldowania.
Wesoło mają ci co mieszkają za granicą i nie mają meldunku. Poaszport wyrobią tylko w konsulacie za granicą.
Cos jest jeszcze o izbach lekarskich, ze o staz mozesz ubiegac sie tam gdzie jestes zameldowany.
i pewnie tysiac innych miejsc.
Dobrze, ze jak pisali ustawe o podatkach, to kotś był na tyle inteligentny ze słowo adres zameldowania (po za NIP-3) nie pada.

[...]

j.w.
bo stary ustawy bazowały na adresie zameldowania i zeby to teraz zmienic to trzeba ruszyc straszliwa machine, a nikomu sie nie chce, bo maja jak nie wybory prezydenckie, to parlamentarne, a jak nie parlamantarne to samorządowe i są zajeci biciem świń na kiełbasę wyborczą.
Na inną pracę czasu już nie ma.

Data: 2011-01-03 10:13:13
Autor: Liwiusz
Mieszkanie spoldzielcze
W dniu 2011-01-03 02:35, witek pisze:

Chocby głupie becikowe, przysługuje w miejscu zameldowania.

   To jest ta ustawa z gÅ‚Ä™bokiej komuny?

Zdaje sie, ze samochod tez dało sie zarejestrowac tylko w miejscu
zameldowania. Cos zdaje sie zmieniło ostatnio.

   Chyba "zawsze", tj. od dawna byÅ‚o miejsce zamieszkania, ale nieraz trzeba byÅ‚o pokonywać opór urzÄ™dniczy.

Paszport wyrobisz tylko w miesjcu zameldowania.

Nie.

"Paszporty i paszporty tymczasowe w Rzeczypospolitej Polskiej wydaje, odmawia ich wydania i unieważnia wojewoda właściwy ze względu na miejsce stałego pobytu osoby ubiegającej się o dokument paszportowy, a w razie braku takiego miejsca – według ostatniego miejsca stałego pobytu tej osoby, a za granicą – konsul."

Wesoło mają ci co mieszkają za granicą i nie mają meldunku. Poaszport
wyrobiÄ… tylko w konsulacie za granicÄ….

Po pierwsze: po co mają wyrabiać w Polsce, skoro mieszkają za granicą.

A jeśli już są w Polsce, to:

"Osobom zamieszkującym w Rzeczypospolitej Polskiej, wobec których nie można ustalić właściwości miejscowej, o której mowa w ust. 1, paszporty i paszporty tymczasowe wydaje, odmawia ich wydania i unieważnia wojewoda właściwy ze względu na miejsce pobytu tej osoby."

Cos jest jeszcze o izbach lekarskich, ze o staz mozesz ubiegac sie tam
gdzie jestes zameldowany.

Ustawa nie zawiera ani jednego słowa "zameld"

i pewnie tysiac innych miejsc.

I co z tego?

"Ilekroć w innych ustawach mówi się o adresie zameldowania, rozumie się przez to adres zamieszkania, zgłoszony do właściwego urzędu miasta lub gminy".

I pozamiatane.

j.w.
bo stary ustawy bazowały na adresie zameldowania i zeby to teraz zmienic
to trzeba ruszyc straszliwa machine, a nikomu sie nie chce, bo maja jak

Trzeba tylko pomyśleć.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-03 10:40:59
Autor: ąćęłńóśźż
Mieszkanie spoldzielcze
Dobre, porozmawiaj sobie o tym z np. naczelnikiem mojego wydziału komunikacji, lecę po czipsy i colę ;-)))

-- -- -

Data: 2011-01-03 10:45:56
Autor: Liwiusz
Mieszkanie spoldzielcze
W dniu 2011-01-03 10:40, ąćęłńóśźż pisze:
Dobre, porozmawiaj sobie o tym z np. naczelnikiem mojego wydziału komunikacji, lecę po czipsy i colę ;-)))

Nie mam potrzeby rozmawiać z urzędnikami przy rejestracji samochodu ;)

--
Liwiusz

Data: 2011-01-03 11:38:06
Autor: ąćęłńóśźż
Mieszkanie spoldzielcze
I zapewne nie masz potrzeby przedstawienia przy tej rejestracji swojego dowodu osobistego z wpisanym adresem ;-))

-- -- -

Data: 2011-01-03 11:41:36
Autor: Liwiusz
Mieszkanie spoldzielcze
W dniu 2011-01-03 11:38, ąćęłńóśźż pisze:
I zapewne nie masz potrzeby przedstawienia przy tej rejestracji swojego dowodu osobistego z wpisanym adresem ;-))

Nie każdy ma w dowodzie wpisany adres zamieszkania.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-03 17:53:49
Autor: rmrmg
Mieszkanie spoldzielcze
Dnia Mon, 03 Jan 2011 10:40:59 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

Dobre, porozmawiaj sobie o tym z np. naczelnikiem mojego wydziału
komunikacji, lecÄ™ po czipsy i colÄ™ ;-)))

Rozmowa z urzędnikiem który uparł się czegoś nie ma sensu. Trzeba przejść na drogę pisemną i sprawa od razu idzie lepiej. Po rozmowach nie ma śladu więc wygodniej urzędnikom w nietypowych sprawach powiedzieć, że się nie da i powtarzać to w kółko niż się głowić.

Data: 2011-01-03 12:04:43
Autor: witek
Mieszkanie spoldzielcze
On 1/3/2011 3:13 AM, Liwiusz wrote:
W dniu 2011-01-03 02:35, witek pisze:

Chocby głupie becikowe, przysługuje w miejscu zameldowania.

To jest ta ustawa z głębokiej komuny?

to jest ustawa pokazujaca jak głeboko jeszcze dzisiaj mozna w komunie siedziec

Zdaje sie, ze samochod tez dało sie zarejestrowac tylko w miejscu
zameldowania. Cos zdaje sie zmieniło ostatnio.

Chyba "zawsze", tj. od dawna było miejsce zamieszkania, ale nieraz
trzeba było pokonywać opór urzędniczy.

nie od zawsze, ale od paru Å‚adnych lat. wczesniej sie nie dalo.

[...]

nieaktualne, od zdaje sie kilku miesiecy.
tylko w miejscu zameldowania.
nie mieszkasz nie masz zameldowania nie wyrobisz paszportu.

Wesoło mają ci co mieszkają za granicą i nie mają meldunku. Poaszport
wyrobiÄ… tylko w konsulacie za granicÄ….

Po pierwsze: po co mają wyrabiać w Polsce, skoro mieszkają za granicą.

co nie znaczy, ze bedac w Polsce nie można zgubic polskiego paszportu.
jak jestes za granica, zalatwisz to w polskim konsulacie za 6 miesiecy :)
jak jestes w polsce, mozesz sie isc pobujac.
nie załatwisz nic.

[...]

ale osoba nie zamieszkuje. jest tylko na wycieczce.
i zdaje sie, ze tez juz nieaktualne.
sprawdz dokładnie przepisy, bo sie mocno zmieniły.
kiedys tak było teraz juz tak nie jest.

[...]

mozesz sobie stac i myslec przed okienkiem urzednika, a załatwić i tak nic nie załatwisz.

Data: 2011-01-03 10:39:37
Autor: ąćęłńóśźż
Mieszkanie spoldzielcze
Np. wskazanie miejsca prowadzenia działalności.

-- -- -

Data: 2011-01-03 10:46:24
Autor: Liwiusz
Mieszkanie spoldzielcze
W dniu 2011-01-03 10:39, ąćęłńóśźż pisze:
Np. wskazanie miejsca prowadzenia działalności.

Akurat działalność teoretycznie rejestruje się w miejscu zamieszkania, choćby było inne niż miejsce zameldowania.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-03 11:40:25
Autor: ąćęłńóśźż
Mieszkanie spoldzielcze
"Teoretycznie" to musiałbyś wtedy okazać biurwie prawo do lokalu.
O wacie miłościwie nie wspominajmy.

-- -- -

Data: 2011-01-03 11:44:15
Autor: Liwiusz
Mieszkanie spoldzielcze
W dniu 2011-01-03 11:40, ąćęłńóśźż pisze:
"Teoretycznie" to musiałbyś wtedy okazać biurwie prawo do lokalu.
O wacie miłościwie nie wspominajmy.

Rozważamy teoretycznie, a nie praktycznie. Akurat rejestrowanie firmy nie w miejscu zameldowania generuje później sporo problemów i nie ma większego sensu tak czynić.

Ale w przypadku samochodu już lepiej powalczyć z urzędem i nie musieć jeździć gdzieś po Polsce.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-03 09:16:03
Autor: Tomasz Kaczanowski
Mieszkanie spoldzielcze
rmrmg pisze:
A co to daje? Rozumiem, że wymeldowanie kogoś może organiczyć częstość wyzyty policji czy pism od urzędów do tej osoby.

Chyba tylko z urzędu meldunkowego... Z pozostałych miejsc będą pisma przychodzić...

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2011-01-04 00:05:36
Autor: Gotfryd Smolik news
Mieszkanie spoldzielcze
On Fri, 31 Dec 2010, PioPio wrote:

[...]

  Przeprowadzana jeszcze jest procedura "badania" np. przez wys³anie listu
adresowanego do by³ego zameldowanego, ew. przes³uchanie s±siadów
(raczej w postaci "wizji", a nie wzywania do urzêdu) itepe

zameldowany nie jest. Nie s±dzê, ¿eby o tym wiedzieli

  Wie za to ich kurator :)

pzdr, Gotfryd
(któren równie¿ testowa³ by³ rzeczon± procedurê, czas ju¿ jaki¶ temu)

Data: 2011-01-04 01:55:42
Autor: animka
Mieszkanie spoldzielcze
[...]

Składa się wniosek w urzędzie miasta/gminy o wymeldowanie a następnie trzeba
się zgłosić i zostać przesłuchanym na tą okoliczność. Na tej podstawie jakiś
tam naczelnik czy inny urzędnik potwierdza wymeldowanie.

   Przeprowadzana jeszcze jest procedura "badania" np. przez wysÅ‚anie listu
adresowanego do byłego zameldowanego, ew. przesłuchanie sąsiadów
(raczej w postaci "wizji", a nie wzywania do urzędu) itepe

Tę robotę dają dzielnicowemu i to od niego zależy jak się sprawa dalej potoczy.

--
animka

Mieszkanie spoldzielcze