Mieszkanie w lokalu użytkowym, jaka może być kara

Data: 2016-07-17 23:04:35
Autor: interpio
Mieszkanie w lokalu użytkowym, jaka może być kara
Witam! Oboje z żon± poruszamy się na wózkach inwalidzkich i trudno jest nam znaleĽć tanie i bez barier architektonicznych mieszkanie. Znalazłem za to parę lokali użytkowych, dostępnych od poziomu ulicy. Nie chcę w tym lokalu wykonywać żadnych przeróbek.
Czy kto¶ z Państwa się orientuje, czy Inspektor Budowlany mógły mnie za to ukarać i jak dotkliwie...
Pozdrawiam Piotr G.

Data: 2016-07-19 19:26:13
Autor: Animka
W dniu 2016-07-18 o 08:04, interpio@gmail.com pisze:
[...]
Trzeba uzyskać zgodę z Administracji i Inspaktora Budowlanego.
Tam się udaj z pismem.

--
animka

Data: 2016-07-20 07:14:00
Autor: ąćęłńóśźż
Mieszkanie w lokalu użytkowym, jaka może być kara
Ponieważ bo???

-- -- -