Mieszkanie w spadku po prababci

Data: 2009-10-07 09:39:25
Autor: GK
Mieszkanie w spadku po prababci
Kuba Stasiak <mp3fan@op.pl> napisał(a):
Witam

Mieszkanie własnościowe należy do prababci. U notariusza spisalismy testament, w którym jedynym spadkobiercą jestem ja (prawnuczek). W tym mieszkaniu oprócz prababci (główny najemca) zameldowany jestem jeszcze ja oraz jej córka. (...)

Albo mieszkanie własnościowe, albo główny najemca. Jeśli masz ochotę, to wyjaśnij.:)

GK

Data: 2009-10-07 15:22:35
Autor: Kuba Stasiak
Mieszkanie w spadku po prababci
Albo mieszkanie własnościowe, albo główny najemca. Jeśli masz ochotę, to
wyjaśnij.:)

Własnościowe z wpisem do księgi wieczystej mojej prababci. Myślałem, że nadal nazywa się wtedy właściciel głównynajemca. Nie znam się na tym więc pytam znawców :)

Mieszkanie w spadku po prababci