Mieszkanie z bonifikatą

Data: 2010-10-28 08:28:39
Autor: Franciszek
Mieszkanie z bonifikatą
Mam ciekawy temat pod rozwagę Drodzy prawnicy. Pan kupił mieszkanie od gminy wraz z bonifikatą.
Mieszkał tam sobie ale później ciężko zachorował więc córka zabrała go do siebie żeby się nim opiekować. Mieszkanie które wykupił stało więc puste. To mieszkanie podarował córce bo się nim opiekowała, a później zmarł. I córka została z problemem. Nie może mieszkania przez 5 lat w zasadzie sprzedać, ale tu jest wątpliwość - czy może to mieszkanie wynająć? Za mieszkanie trzeba płacić, a mieszkanie ma być przeznaczone na cele związane z udzieleniem bonifikaty, np. na cele mieszkaniowe?. Jak myślicie, może oddać mieszkanie gminie?:)wynająć chociaż jeden pokój? Czy to dotyczyło ojca, a jej już nie? Jakie jest Wasze zdanie?

Data: 2010-10-28 09:09:23
Autor: szerszen
Mieszkanie z bonifikatą

Użytkownik "Franciszek" <wujekfranek1979@go2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:173a.00000431.4cc91817@newsgate.onet.pl...

ale jaki ma status to mieszkanie, jest to lokal odrębny, spoldzielcze własnosciowe prawo do lokalu, czy spoldzielcze lkatorskie, czy jeszcze cos innego

prawnikiem nie jestem, ale jesli to ktores z tych dwu pierwszych, to wg mnie spokojnie moze je wynajac

Mieszkanie z bonifikatą