Mieszkanka Krymu: wszyscy s± tu teraz szczę¶liwi. Uwierz mi

Data: 2014-03-27 23:02:18
Autor: boukun
Mieszkanka Krymu: wszyscy s± tu teraz szczę¶liwi. Uwierz mi
Nie nagrywajcie! Nie jeste¶cie tu potrzebni! Wy wszyscy oszukujecie! Jeste¶cie kłamcami - mówi do dziennikarzy WP.PL mieszkanka Krymu, która czeka w kolejce po rosyjski paszport. - Nie można tak krzyczeć! - studzi emocje inna z kobiet. - Ale należy im wyja¶nić... - dodaje rozmówczyni. W¶ród czekaj±cych s± też młodzi ludzie. - Po co mi rosyjski paszport? No cóż... Zawsze byłam za Rosj±. Jestem szczę¶liwa, że Krym wreszcie wrócił do swojej ojczyzny - mówi młoda dziewczyna, historyk z wykształcenia. - Wiem jak to wszystko wygl±dało. Cieszę się, że w końcu wrócili¶my do domu - dodaje. - Wszyscy s± tu teraz szczę¶liwi. Uwierz mi - mówi inna młoda mieszkanka. Zobacz relację Anety Wawrzyńczak i Konrada Żelazowskiego, reporterów WP.PL z Krymu.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027193,title,Reportaz-WPPL-Mieszkanka-Krymu-wszyscy-sa-tu-teraz-szczesliwi-Uwierz-mi,wid,16500905,wiadomosc.html

~Mari 45 minut temu
Ludzie szczesliwi..i po co ten caly krzyk zachodu?/USA/..........

~polak (19:11)
ci ludzie chcieli byc wreszcie wolni i sa ale to sie nie podoba USA bo to oni zawsze "wyzwalaja" a potem im sie za to dziekuje ,placi i sie im usluguje.Rosjanie dali wolnosc swoim obywatelom i stad ten konflikt Zastanawia mnie tylko co tam Polscy "politycy" szukaja i po co?Gdzie byli ukraincy jak Polacy walczyli o wolnosc?Kiedy oni byli naszymi przyjaciolmi?

~polak (19:12)
blagam jako Polak aby Pan Sikorski mnie nie reprezentowal...dosc wsiostwa i zenady

~( (16:24)
I co burki spod znaku PiS, czy PO ??? Co wy na to ??? Gdzie ten terror ??? Gdzie te karabiny ??? Tiaaaaa ... to "podstawieni" byli, nie ??? Gdyby powiedzieli inaczej, to już by jaki¶ snajper strzelał ??? ;) :P Nooo ... gdyby tam nie ¶p saszkę wpu¶cili, to nie jedna prowokacja by była .

Data: 2014-03-28 00:25:31
Autor: LS
W dniu 2014-03-27 23:02, boukun pisze:
Nie nagrywajcie! Nie jeste¶cie tu potrzebni! Wy wszyscy oszukujecie!
Jeste¶cie kłamcami - mówi do dziennikarzy WP.PL mieszkanka Krymu, która
czeka w kolejce po rosyjski paszport.

Monopol na fajno¶ć usa został złamany. Tylko zachód chce wszystkim pchać swoje pożyczki i europejsko¶ć, przy okazji wy¶cig szczurów, no ale tego ukraińcom nikt nie powiedział.

Data: 2014-03-28 08:27:25
Autor: Wiesiaczek
Mieszkanka Krymu: wszyscy są tu teraz szczę śliwi. Uwierz mi
W dniu 28.03.2014 00:25, LS pisze:
W dniu 2014-03-27 23:02, boukun pisze:
Nie nagrywajcie! Nie jesteście tu potrzebni! Wy wszyscy oszukujecie!
Jesteście kłamcami - mówi do dziennikarzy WP.PL mieszkanka Krymu, która
czeka w kolejce po rosyjski paszport.

Monopol na fajność usa został złamany. Tylko zachód chce wszystkim pchać
swoje pożyczki i europejskość, przy okazji wyścig szczurów, no ale tego
ukraińcom nikt nie powiedział.

Bo Amerykanom geszeft nie wyszedł, a miało być tak:
http://www.youtube.com/watch?v=PayXQXnas1E

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-03-28 08:50:19
Autor: A. Filip
Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:
[...]

Jak UE+USA przejmą względnie szybko "Ukrainę bez Krymu" to myślisz że uznają że
przegrali czy ĹĽe tylko wygrali nieco mniej niĹĽ siÄ™ spodziewali?
A w tej chwili zagrywka może lecieć po linii jak utratę prze Ukrainę Krymu
przez komicznie mizerną reakcje zachodka obrócić w fundament "nielubienia++
Rosji przez UkrainÄ™ na wieki".  Jak Ruscy polecÄ… po linii "czy takiemu
zachodkowi można zaufać" to rozgrywka o rząd dusz może trochę potrwać :-)

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Ma coĹ› z rycerza – zakuty Ĺ‚eb.  (PrzysĹ‚owie polskie)

Data: 2014-03-28 09:19:04
Autor: u2
W dniu 2014-03-28 08:27, Wiesiaczek pisze:

Bo Amerykanom geszeft nie wyszedł, a miało być tak:
http://www.youtube.com/watch?v=PayXQXnas1E

wersja ocenzurowana. wersja pelna :

http://www.youtube.com/watch?v=7R4tp_o-RBU

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Mieszkanka Krymu: wszyscy s± tu teraz szczę¶liwi. Uwierz mi