Miga zielona dioda przy u¶pieniu komputer a

Data: 2009-08-30 18:34:13
Autor: CUT_INZ
Miga zielona dioda przy u¶pieniu komputer a
Animka pisze:
Poczytałam tutaj zalety usypiania i hibernacji komputera i też wł±czyłam hibernacje i ustawiłam wył±czanie monitora, dysków po 20 minutach. Czy hibernacja to to samo co u¶pienie komputera?
Przy u¶pieniu czy hibernacji migała cały czas zielona dioda (przy przycisku wł±czania komputera, od sieci),  a ¶wieci ona bardzo mocno. Wygl±dało to tak jakby dysk co¶ pobierał, czy instalował z CD-Romu.
Czy tak musi być? Jak to wszystko ustawić, żeby było ok?

Najpro¶ciej mówi±c:
- Hibernacja: zawarto¶ć ramu jest wrzucana na dysk
- Wstrzymanie: Utrzymywane jest zasilanie ramu.

W pierwszej sytuacji awaria zasilania nie prowadzi do utraty sesji.

Miga zielona dioda przy u¶pieniu komputer a