Migające światła

Data: 2009-09-01 06:54:05
Autor: Radek
Migające światła
>No i jest ok - auto pali z półobrotu ale pozostało miganie swiateł na >wolnych obrotach.

a jak się wogole wolne obroty sprawuja? - równo i bez problemu czy troche faluja?

u mnie po padzie aku komputer sie zresetował - pomogło ponowne zresetowanie (odlaczenie aku na 15 minut) a potem spokojna jazda przez jakies 5 - 10 minut tak okolo 2000 rpm. komputer wylapal sobie bledy, dostosował mieszanke i wolne przestały falować a światła przygasać

Radek

Data: 2009-09-01 12:21:38
Autor: Agent
Migające światła

Użytkownik "Radek" <nby.ciach@o2.ciach.pl> napisał w wiadomości news:h7i9dg$7pf$1inews.gazeta.pl...
No i jest ok - auto pali z półobrotu ale pozostało miganie swiateł na
>wolnych obrotach.

a jak się wogole wolne obroty sprawuja? - równo i bez problemu czy troche faluja?

Nic nie falują

[...]

To jest diesel więc raczej to nie jest kwestia "złego" wtrysku.

Migające światła