Migalski

Data: 2010-09-02 14:05:15
Autor: magdaverakosiorek
Migalski
Kto krytykuje Jarosława Kaczyńskiego ten podnosi rękę na PiS. A kto
podnosi rękę na PiS ten podnosi rękę na Polskę. A kto podnosi rękę na
Polskę ten podnosi rękę na Królową Polski Maryję. A kto podnosi rękę
na Maryję Krolową Polski ten podnosi rękę na Boga. A kto podnosi rękę
na Boga ten będzie potępiony i skończy w piekle.

TAKI LOS CZEKA MARKA MIGALSKIEGO

magdavera

Data: 2010-09-02 23:07:59
Autor: u2
Migalski
W dniu 2010-09-02 23:05, magdaverakosiorek pisze:

magdavera

Nie ściemniaj przebierańcu zasrańcu :)

Data: 2010-09-02 14:27:44
Autor: magdaverakosiorek
Migalski
On Sep 2, 4:07 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-09-02 23:05, magdaverakosiorek pisze:

> magdavera

Nie ściemniaj przebierańcu zasrańcu :)

Dawno nie dostales po ryju.
magdavera

Data: 2010-09-03 09:44:43
Autor: u2
Migalski
W dniu 2010-09-02 23:27, magdaverakosiorek pisze:
Dawno nie dostales po ryju.

Jak ubijesz świniaka to dostaniesz ryja, a ja wezmę resztę.

Data: 2010-09-03 08:19:47
Autor: magdaverakosiorek
Migalski
On Sep 3, 2:44 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-09-02 23:27, magdaverakosiorek pisze:

> Dawno nie dostales po ryju.

Jak ubijesz świniaka to dostaniesz ryja, a ja wezmę resztę.

Nie wiedziałam że jesteś świniakiem-:))))
magdavera

Data: 2010-09-03 13:15:03
Autor: Miglanc
Migalski

W dniu 2010-09-02 23:27, magdaverakosiorek pisze:
Dawno nie dostales po ryju.

Jak ubijesz świniaka to dostaniesz ryja, a ja wezmę resztę.

Zawsze byłeś łasy na dupę! Awe. Hihihihiiihiiiihahahahahaaa!

--

Zahir

Data: 2010-09-03 03:04:21
Autor: pluton
Migalski
[...]

Tak mu dopomóż Bóg i Zimny Lech. Amen.

Nullification

Data: 2010-09-03 10:00:46
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a co mnie to obchodzi!
Nie wiem kto to Migalski! (niewiarygodne, ale prawdziwe)
Nie wiem co, kto, o kim powiedział.
I co mnie to wszystko obchodzii.
Bo jaki to ma wpływ na mój byt i innych.
To są ploty a nie polityka.

Data: 2010-09-04 13:31:21
Autor: jadrys
a co mnie to obchodzi!
  W dniu 2010-09-03 10:00, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Nie wiem kto to Migalski! (niewiarygodne, ale prawdziwe)
Nie wiem co, kto, o kim powiedział.
I co mnie to wszystko obchodzii.
Bo jaki to ma wpływ na mój byt i innych.
To są ploty a nie polityka.

Otuż to, paru pracowników prasy politycznej kreuje na psp swoje gwiazdy i antybohaterów. Jest to ich praca, i za to maja płacone. U nich nie ma miejsca na merytoryczną dyskusję. Jak wyrazisz inne zdanie na ten temat to  albo zaraz zostaniesz zbluzgany, ty a nawet twoi przodkowie.

PS. Ja też jeszcze dwa tygodnie temu nie miałem pojęcia kim jest Migalski.