Migalski: Klaskałbym na zaprzysiężeniu prezydenta

Data: 2010-08-07 20:09:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Migalski: Klaskałbym na zaprzysiężeniu prezydenta
Marek Migalski jest europosłem, a nie posłem, dlatego nie było go na zaprzysiężeniu Bronisława Komorowskiego na prezydenta. Ale przyznaje, że gdyby był w Sejmie, to złożyłby ręce do oklasków. Czy w ten sposób znowu krytykuje Jarosława Kaczyńskiego, który zignorował uroczystość?

więcej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/298277,migalski-klaskalbym-na-zaprzysiezeniu-prezydenta.html

Będzie następna reprymenda od prezesa, czy już ekskomunika?

Migalski: Klaskałbym na zaprzysiężeniu prezydenta