Migalski: Tusk to nowy Gierek

Data: 2009-11-25 22:06:00
Autor: u2
Migalski: Tusk to nowy Gierek
http://www.wprost.pl/ar/179780/Migalski-Tusk-to-nowy-Gierek/

"Europoseł PiS Marek Migalski na swoim blogu stwierdził, że styl władzy
Donalda Tuska najbardziej przypomina mu byłego I sekretarza PZPR Edwarda
Gierka. "To udawanie reform, ten fałszywy okcydentalizm, ten mięciutki
autorytaryzm, ta propaganda sukcesów, to „bawmy się”, ten naiwny
optymizm, ten głupawy kult sukcesu" - wylicza podobieństwa między
Gierkiem a Tuskiem europoseł.

Migalski cytuje prof. Pawła Śpiewaka, byłego posła PO, który jako
pierwszy porównał współczesną Polskę z latami 70-tymi w PRL. Migalskiemu
tak się to porównanie spodobało, że... zazdrości Śpiewakowi, iż to
właśnie on jako pierwszy go użył. "Chyba Celine napisał, że każdy z nas
ma choć jedną taką rzecz, której zazdrości mu nawet Bóg. No więc ja do
końca życia będę miał pretensje do profesora, że to on wymyślił tę
metaforÄ™, a nie ja. Niedobry ĹšpiewakJ!" - pisze Migalski.

Eurodeputowany zwraca uwagÄ™, ĹĽe tym co Ĺ‚Ä…czy dzisiejszÄ… PolskÄ™ z epokÄ…
Edwarda Gierka jest m.in. obecna w niektĂłrych mediach propaganda
sukcesu. "Ci propagandziści, sztukatorzy i ornamentatorzy! Za parę lat
będziemy widzieli zawstydzone licka tych wszystkich medialnych sługusów
obecnej jaśnie nam panującej władzy" pisze Migalski. Nazwiska dwóch
dziennikarzy, do ktĂłrych Migalski ma pretensje pojawiajÄ… siÄ™ w tytule
wpisu - to Tomasz Wołek i Waldemar Kuczyński. Lista jest jednak zapewne
dłuższa, gdyż oprócz nich Migalski dedykuje swój wpis również "ich
kolegom"."

Data: 2009-11-25 23:50:53
Autor: Lorn
u2 pisze:
http://www.wprost.pl/ar/179780/Migalski-Tusk-to-nowy-Gierek/

Migalski podobnie jak Ziobro niech zacznie robić 'coś' za kasę, którą dostają jako eurodeputowani... :>

Data: 2009-11-26 05:27:30
Autor: awe
Migalski: Tusk to nowy Gierek

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:hekavo$gcr$2news.interia.pl...
u2 pisze:
http://www.wprost.pl/ar/179780/Migalski-Tusk-to-nowy-Gierek/

Migalski podobnie jak Ziobro niech zacznie robić 'co¶' za kasę, któr± dostaj± jako eurodeputowani... :>
-- -- -- -- -- -
a inni to moga dalej nic nie robic?
awe

Data: 2009-11-26 07:24:58
Autor: cytryna
Migalski: Tusk to nowy Gierek

> Migalski podobnie jak Ziobro niech zacznie robić 'co¶' za kasę, któr± > dostaj± jako eurodeputowani... :>
> [...]
Jakże nic nie robić, zrobili już blisko 200 afer, widac spodobała się polityka
z workiem i łomem chłopcom z podwórka. A tak a'propos tej zmamiennej polityki warto przeczytać felieton Michalkiewicza w ostatnim numerze Najwyższegp Czasu o celu rozdzielenia fukcji ministra sprawiedliwo¶ci i prokuratora generalnego.
A poparcie ro¶nie i ro¶nie na szczę¶cie tylko w usłużnych i wrogich Polsce i Polakom mediach.

Data: 2009-11-26 05:14:55
Autor: awe
Migalski: Tusk to nowy Gierek
Eh ten Migalski to jednak potrafi wlasciwie ocenic Tuska i te jego bande....chlopaki nie placza;-) Za to my bedziemy piszczec z biedy....Biedny ten narod skoro powierzyl swoje losy ryzemu pajacowi, oj biedny. I nie pisze tu o Kaweckim, Cycu, czy Bokunie albo pal licho Cvelu. Wszyscy bowiem oni kwalifikuja sie na specjalistyczne lecznie na wydziale ciezkich przypadkow o podlozu psychiatrycznym
awe

Data: 2009-11-26 06:56:56
Autor: - he®sk -
On Wed, 25 Nov 2009 22:06:00 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

 biedny zakompleksiony czlowieczek. pierdzistolek brukselski.

--

 HeSk

Data: 2009-11-26 08:23:05
Autor: Ensitherum
- he®sk - pisze:
 biedny zakompleksiony czlowieczek. pierdzistolek brukselski.

zauważyłem, że najbardziej zakompleksione chłystki najchętniej pierdolą o domniemanym zakompleksieniu innych.

Data: 2009-11-26 18:17:32
Autor: - he®sk -
Migalski: Tusk to nowy Gierek
On Thu, 26 Nov 2009 08:23:05 +0100, Ensitherum <ensitherum@NOSPAM.pl>
wrote:

- he®sk - pisze:
>  biedny zakompleksiony czlowieczek. pierdzistolek brukselski.

zauważyłem, że najbardziej zakompleksione chłystki najchętniej pierdolą o domniemanym zakompleksieniu innych.

 wlasnie ;o))))

--

 HeSk

Data: 2009-11-27 15:03:17
Autor: awe
Migalski: Tusk to nowy Gierek

Użytkownik "- heRsk -" <brukselskie?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:nodtg5hpnnicrlsusooibsdghpbsknhiln4ax.com...
wrote:

- heRsk - pisze:
>  biedny zakompleksiony czlowieczek. pierdzistolek brukselski.

zauważyłem, że najbardziej zakompleksione chłystki najchętniej pierdol±
o domniemanym zakompleksieniu innych.

wlasnie ;o))))
-- -- -- -- -- --
hesk nie uwazasz ze to mozna leczyc? nie oszczedzaj na psychologu, zalatw to w koncu na cacy, bo az nieprzyjemnie cie czytac.
awe

Data: 2009-11-26 14:31:32
Autor: HaMMeR
- he®sk - wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
No no, diagnoza postawiona przez referencyjnego zakompleksialca..:)
Czy naprawde te swoje cale narecza kompleksow musisz 'leczyc' przypisujac je innym?
A fe.., nie uchodzi i tak zza wegla...

Data: 2009-11-26 18:17:33
Autor: - he®sk -
On Thu, 26 Nov 2009 14:31:32 +0100, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

>   biedny zakompleksiony czlowieczek. pierdzistolek brukselski.

No no, diagnoza postawiona przez referencyjnego zakompleksialca..:)

 ale jakzesz trafna ;o))))

Czy naprawde te swoje cale narecza kompleksow musisz 'leczyc' przypisujac je innym?
  ja? ja mamy doskonaly material do badania zachowan.

A fe.., nie uchodzi i tak zza wegla...

 a tak konkretnie ?

--

 HeSk

Data: 2009-11-26 08:50:16
Autor: BarnabaRudge
Migalski: Tusk to nowy Gierek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Migalski cytuje prof. Pawła ¦piewaka, byłego posła PO, który jako
pierwszy porównał współczesn± Polskę z latami 70-tymi w PRL. Migalskiemu
tak się to porównanie spodobało, że... zazdro¶ci ¦piewakowi, iż to
wła¶nie on jako pierwszy go użył. "Chyba Celine napisał, że każdy z nas
ma choć jedn± tak± rzecz, której zazdro¶ci mu nawet Bóg. No więc ja do
końca życia będę miał pretensje do profesora, że to on wymy¶lił tę
metaforę, a nie ja. Niedobry ¦piewakJ!" - pisze Migalski.

Eurodeputowany zwraca uwagę, że tym co ł±czy dzisiejsz± Polskę z epok±
Edwarda Gierka jest m.in. obecna w niektórych mediach propaganda
sukcesu. "Ci propagandzi¶ci, sztukatorzy i ornamentatorzy! Za parę lat
będziemy widzieli zawstydzone licka tych wszystkich medialnych sługusów
obecnej ja¶nie nam panuj±cej władzy" pisze Migalski. Nazwiska dwóch
dziennikarzy, do których Migalski ma pretensje pojawiaj± się w tytule
wpisu - to Tomasz Wołek i Waldemar Kuczyński. Lista jest jednak zapewne
dłuższa, gdyż oprócz nich Migalski dedykuje swój wpis również "ich
kolegom"."

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- -- -- -- -- --

Zgodzam sie z tez± z tym, że jednak ten komuch Gierek był znacznie uczciwszy
w tym co mówił i robił od Plewy Tuska.

sofu

Data: 2009-11-26 15:09:56
Autor: cirrus
Migalski: Tusk to nowy Gierek
Użytkownik "BarnabaRudge" <BarnabaRudge@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:helvp9$hoo$1news.task.gda.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- -- -- -- -- -- --
Zgodzam sie z tez± z tym, że jednak ten komuch Gierek był znacznie
uczciwszy w tym co mówił i robił od Plewy Tuska.
sofu

W znaczeniu uczciwszy = głupszy to tak.

--
stevep

Data: 2009-11-26 16:23:59
Autor: Karol
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
W znaczeniu uczciwszy = głupszy to tak.

klamiesz, zydowski glupcze z goowna. Polityk musi przestrzegac zasad etyki i
moralnosci.
Gierek jakas tam jednak mial, w przeciwienstwie do tego scierwa i lobuzerskiej
zbieraniny ktora teraz rzadzi.

Data: 2009-11-27 15:58:05
Autor: awe
Migalski: Tusk to nowy Gierek

Użytkownik "Karol " <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hema2v$lhn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niestety musze sie zgodzic. Co by nie mowic o Gierku to jednak byl raczej porzadny chlop. Zwlaszcza jak go sie zestawi z herr tuskiem, ktory za grosz nie ma ani ambicji ani honoru. Jest tylko tanie cwaniactwo ryzego chlopaczka z podworka. Dac mu proce i pare kamieni do strzelania a nie premierostwo.
awe

Data: 2009-11-26 15:08:49
Autor: cirrus
[...]

A co mnie obchodzi co twierdzi ten niedorobiony kretyn.

--
stevep

Migalski: Tusk to nowy Gierek