Migalski: Tusk to nowy Gierek

Data: 2009-11-26 06:56:56
Autor: - he®sk -
Migalski: Tusk to nowy Gierek
On Wed, 25 Nov 2009 22:06:00 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

http://www.wprost.pl/ar/179780/Migalski-Tusk-to-nowy-Gierek/

"Europose³ PiS Marek Migalski na swoim blogu stwierdzi³, ¿e styl w³adzy
Donalda Tuska najbardziej przypomina mu by³ego I sekretarza PZPR Edwarda
Gierka. [...]

 biedny zakompleksiony czlowieczek. pierdzistolek brukselski.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2009-11-26 08:23:05
Autor: Ensitherum
- he®sk - pisze:
 biedny zakompleksiony czlowieczek. pierdzistolek brukselski.

zauważyłem, że najbardziej zakompleksione chłystki najchętniej pierdolą o domniemanym zakompleksieniu innych.

Data: 2009-11-26 18:17:32
Autor: - he®sk -
Migalski: Tusk to nowy Gierek
On Thu, 26 Nov 2009 08:23:05 +0100, Ensitherum <ensitherum@NOSPAM.pl>
wrote:

- he®sk - pisze:
>  biedny zakompleksiony czlowieczek. pierdzistolek brukselski.

zauważyłem, że najbardziej zakompleksione chłystki najchętniej pierdolą o domniemanym zakompleksieniu innych.

 wlasnie ;o))))

--

 HeSk

Data: 2009-11-27 15:03:17
Autor: awe
Migalski: Tusk to nowy Gierek

U¿ytkownik "- heRsk -" <brukselskie?bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:nodtg5hpnnicrlsusooibsdghpbsknhiln4ax.com...
wrote:

- heRsk - pisze:
>  biedny zakompleksiony czlowieczek. pierdzistolek brukselski.

zauwa¿y³em, ¿e najbardziej zakompleksione ch³ystki najchêtniej pierdol±
o domniemanym zakompleksieniu innych.

wlasnie ;o))))
-- -- -- -- -- --
hesk nie uwazasz ze to mozna leczyc? nie oszczedzaj na psychologu, zalatw to w koncu na cacy, bo az nieprzyjemnie cie czytac.
awe

Data: 2009-11-26 14:31:32
Autor: HaMMeR
- he®sk - wrote:
On Wed, 25 Nov 2009 22:06:00 +0100, u2<u_2@o2.pl>  wrote:

http://www.wprost.pl/ar/179780/Migalski-Tusk-to-nowy-Gierek/

"Europoseł PiS Marek Migalski na swoim blogu stwierdził, że styl władzy
Donalda Tuska najbardziej przypomina mu byłego I sekretarza PZPR Edwarda
Gierka. [...]

  biedny zakompleksiony czlowieczek. pierdzistolek brukselski.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
No no, diagnoza postawiona przez referencyjnego zakompleksialca..:)
Czy naprawde te swoje cale narecza kompleksow musisz 'leczyc' przypisujac je innym?
A fe.., nie uchodzi i tak zza wegla...

Data: 2009-11-26 18:17:33
Autor: - he®sk -
On Thu, 26 Nov 2009 14:31:32 +0100, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

>   biedny zakompleksiony czlowieczek. pierdzistolek brukselski.

No no, diagnoza postawiona przez referencyjnego zakompleksialca..:)

 ale jakzesz trafna ;o))))

Czy naprawde te swoje cale narecza kompleksow musisz 'leczyc' przypisujac je innym?
  ja? ja mamy doskonaly material do badania zachowan.

A fe.., nie uchodzi i tak zza wegla...

 a tak konkretnie ?