Migalski demaskuje Kaczyńskiego. Dlaczego oddał immunitet?

Data: 2011-03-29 14:40:12
Autor: Przemysław W
Migalski demaskuje Kaczyńskiego. Dlaczego oddał immunitet?

Jarosław Kaczyński nie czekał na głosowanie w Sejmie i sam zrzekł się immunitetu. Eurodeputowany PJN ma własną teorię na temat powodów tej decyzji szefa PiS.

Komentatorzy i politycy raczej zgodnie twierdzili, że prezes Prawa i Sprawiedliwości wolał zrezygnować z ochrony immunitetu - czego domagał się Roman Giertych, który wytoczył procesy Kaczyńskiemu - niż poddać się wyrokowi całego Sejmu.

Jednak Marek Migalski na blogu w Onecie pisze, że prawdziwym powodem była to, że jedyną partią broniącą szefa PiS - prócz jego własnej - byłoby SLD.

"PO, PSL i my chcielibyśmy uchylenia owego immunitetu, a Brudziński i Napieralski broniliby Jarosława Kaczyńskiego. W mediach wyglądałoby to bardzo źle i nad wyraz... szczerze" - pisze Marek Migalski.

Eurodeputowany PJN podkreśla, że - według niego - byłaby to kolejna wpadka spin doktorów Prawa i Sprawiedliwości. "Koalicja SLD i PiS, broniąca immunitetu Kaczyńskiego - to byłaby już nie wpadka, ale po prostu katastrofa" - ocenia Marek Migalski.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/328408,migalski-demaskuje-kaczynskiego-dlaczego-oddal-immunitet.html

Przemek

--

"Lider PiS miewał kłopoty z ortografią. Gdy w 1980 roku złożył podanie o
"Uprzejmnie proszę o przyjęcie do pracy".

Data: 2011-03-29 14:46:33
Autor: ePolityk
Jak obiat kawecki? :)
Jak obiat kawecki? :)

Data: 2011-03-29 12:57:57
Autor: obserwator
Jak obiat kawecki? :)
eee.....Mi...Mi...Mi...galski?  ...szkoda slow:)))

--

Migalski demaskuje Kaczyńskiego. Dlaczego oddał immunitet?